søndag 22. juli 2012

En gammel sykkel....

Det er stille fra meg for tiden. Har pusla litt med kortlaging, men ikke noe å vise fram ennå. Derimot har jeg lyst til å vise dere sykkelen min! For noen år siden kjøpte vi et gammelt hus i nærheten av Dokka. Vi bor i blokk i Oslo, så det er så deilig å komme hit i helger og ferier. Huset ligger helt for seg selv, oppi skogen langt unna andre hus. Vi har jobba fælt her, bygd ut og pussa opp. Blir aldri ferdige.. Det sto et gammelt grisehus her og inni der fant vi en gammel rusten sykkel. I 2010 dro jeg den fram og begynte å pusse den opp. Det var masse jobb! Skal aldri mer pusse opp en sykkel, det holder lenge med denne ene! Men den ble bra til slutt. Kjøpte mange sykkelkurver som jeg malte grønne. Og blomster... Nå er sykkelen blitt en blomster-sykkel :-) 
Dette bildet er fra i fjor.
Vi har ikke fått gjort så mye ute ennå, har mer enn nok med å klippe gresset (les:ugresset) når vi er her. 
I går fikk jeg endelig kjøpt blomster og funnet fram sykkelen igjen. Det har tatt litt tid i sommer...


Vi måtte kjøpe en sykkelstøtte for med alle blomstene er sykkelen for tung til å stå på "egne ben". Legg merke til den lille karen som graver seg opp av bakken under sykkelen. Og sykkelsetet....

Ennå er det 14 dager igjen av før blogcandyen / konkurransen min avsluttes. Så det er fortsatt tid til å bli med! Og det er et lite håp om at jeg får oppfylt ønsket mitt, nemlig 30 følgere før 5. august. Hvorfor akkurat 30? Jo, for 5. august fyller datteren min 30 år! :-) Og jeg fyller.... noenogfemti... pyttpytt...

4 kommentarer:

Gitte sa...

Ihh hvor er din gamle cykel blevet flot. Rigtig fin ide.

Karin Dahl sa...

Så flott sykkel du har fått deg:)
Er jo bare så fin med de fine blomstene, og de små detaljene av dyr, og han som graver under sykkelen:)
Jeg har selv en sykkel med blomster oppi. Men den er ikke pusset opp, og har bare kurv forran.
Ønsker deg en god natt, og en fin kommende uke:)
Clemzy Karin D

Jytte sa...

Ih, hvor en fin cykel. Så flot med blomsterne og dyrene. En anderledes og fin havedekoration.

Knus Jytte :)

Irene sa...

Så fin sykkelen er med blomsterkurver på! Du får henge lykter på styret når dere drar opp på hytta neste gang. Koselig å se på når det begynner å mørkne ute på kveldene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...