onsdag 11. november 2015

What to wear?

 Julekortproduksjonen er i full gang, men stort sett blir det ganske enkle kort laget i full fart. Men av og til bruker jeg litt mer tid, denne gangen har jeg blant annet funnet fram symaskinen :) 
 Jeg synes dette motivet er litt morsomt. Selv nissen sliter med å finne ut hva han skal ha på seg :D Diesen med nisseklær fra CottageCutz passet bra til dette motivet. 


På dette kortet hadde jeg planer om å bruke en skøytedies, siden nisseparet går på skøyter. Men det glemte jeg visst....  :P

Takk for alle hyggelige besøk og kommentarer! Setter så stor pris på hver eneste en!! 
Ha en fin dag :)

9 kommentarer:

monicas papirhobby sa...

Nydelige julekort begge to:) Så stilig dies med nisseklær.
Herlige motiver og stilig pynta.
Klem Monica

BenteS sa...

Du er så flink til å pynte kortene dine, noe disse to også viser!
Flotte kort og stilige dies du har brukt:))

Tone K. sa...

Åh, så herlige julekort.....skikkelig julete, koselige og flotte :D
Også så artig motiv da....hihi...hva skal jeg ha på meg ja....hahaha, den var herlig :D

Knallfine julekort Unni! :D

Ha en fortsatt fin uke ! :D

Lenas kort sa...

To herlige julekort :-) Nå har jeg prøvd meg på å bestille en dies fra Ali Express :-) Jeg har bestilt den fine damen i kjole :-) Takk for inspirasjonen :-)

Bente Årstad sa...

Nydelige julekort og skikkelig jul med disse røde fargene,
klem Bente:)

Dortesjs sa...

super flot kort mange fine detaljer og fine farver

RitaK sa...

Hehe, så herlig... Jasså, så selv nissen står foran klesskapet og lurer på hvilken nissedrakt han skal ta på... Det visste jeg ikke altså ;-) *lol*

Guri sa...

Sjarmerande julekort.
Stilig med den nissedraktdiesen til det motivet :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smukt og gennemført.... skønne julemotiver og så flot med syninger

God aften , klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...