søndag 22. november 2015

70 år

Bursdagskort laget på bestilling. 
Jubilanten er veldig glad i musikk og spiller fløyte. 
Kortet skulle være fra datteren og barnebarnet, det skulle stå mor og mormor. Jeg løste det med en note mellom mor og mor :) 
Bak feltet med den store g-nøkkelen er det en tag med en tekst og et bilde av noe jubilanten er veldig glad i. Men det er privat :)
Nok en gang har jeg brukt denne brettinga, synes den er så praktisk når det skal være plass til mye.

Tusen takk for hyggelige kommentarer på julekortene! Det kommer flere etterhvert,  har heldigvis fått laget endel i år :)
Ha en fin søndag! Neste søndag er 1. søndag i advent :)

8 kommentarer:

BenteS sa...

Nydelig kort med fantastisk flotte detaljer!
Du er så flink med bruken av dies, Unni :))
Stilig bretteteknikk!

Tone K. sa...

wow, så lekkert :D
Herlig altså :) Nydelig både utenpå og inni. Også så mange flotte dies :)
Flott altså ! :)
....tusen takk for hyggelige kommentarer Unni.....du er bare supersøt ! :)
klem

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smuk og gennemført.... nydelig bretting

God aften, klemm

Dortesjs sa...

super lækkert kort

Guri sa...

Så flink du er til å lage kort med tekster og motiv som passer til mottaker. Lekker bruk av dies... som alltid :)

Birgitanita sa...

Et nydelig kort og så mye mer praktisk enn når de er skjært diagonalt. Denne løsningen likte jeg.
Klem fra Birgit.

Lenas kort sa...

Så nydelig kort du har laget her :-) Me like :-) Ønsker deg en flott dag :-)

Rita sa...

Nydelig kort :) Du er så flink :) Jeg har endelig kommet i gang med årets julekort, så har vel kommet halvveis... Så all ledig tid etter jobb og trening brukes på hobbyrommet. Har tatt ut en feriedag førstkommende mandag slik at jeg får laget enda flere kort og noen bestillinger :) Men det er jo så gøy med disse julekortene, like irritert på meg selv hvert år for at jeg ikke kommer i gang tidligere... :/ Klem Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...