mandag 2. november 2015

3 julekort

Tusen takk til de som stikker innom her og legger igjen så hyggelige kommentarer! Jeg har sååå dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært på gjenbesøk på en stund. :( Men jeg kommer snart, lover! :) 
Julekort produksjonen er godt i gang nå. De fleste blir ganske enkle, sånn som disse 3 her. 

Motiv funnet på nettet. Rammedies fra Spellbinders. 
 Dette kortet er veldig enkelt. Måtte prøve Holiday Knit diesene til Sizzix. Og når jeg først hadde stanset dem ut kunne jeg like gjerne lag et superenkelt kort. Eneste ekstra er noen treknapper. Og God Jul dies fra KaBoks.
 Enda et motiv funnet på nett. Kanskje litt femi, denne nissen? :D 

Har du forresten gjettet hvilken dies jeg har 2 av? Det koster ingenting å gjette, så bli med da vel :) 

Takk for besøket! 

11 kommentarer:

Jeanett sa...

Så nydelige julekort du har laget.
Ønsker deg en fin uke:)
Klem fra Jeanett.

Dorthe sa...

3 søde kort i dejlige julefarver.

Knus Dorthe.

Synnøve Dyhring sa...

Så nydelige julekort , i fine julefarver. Jeg er ikke begynt på julekorta ennå.....men det ordner seg nok. Ha en fin ny uke , klem Synnøve

Swissie sa...

Nydelige kort! Jeg likte spesielt godt det øverste.
Klem, Liv

Kari Anne's hobby sa...

Fine julekort du har laget Unni ���� Men greide ikke gjette hvilken dies du har to av ��

Tone K. sa...

Så flotte julekort du har laget :D
Du har anskaffet deg den nye diesen til Timmern ser jeg :D Har veldig lyst på den jeg også :D
Ønsker deg en fin-fin uke ! :D Klem

Veronique sa...

Kjempe fine julekort du har laget :)

Unknown sa...

Så nydelige julekort Unni :-) Du er jammen godt i gang med julekorta dine :-) Har ikke fått laget et eneste ett jeg :-) Kanskje jeg må bestille noen av deg :-)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækre julekort

God aften, klem

Bodil sa...

Nydelige julekort du har lagd. Det øverste falt jeg ekstra for ♥♥♥

Bente Årstad sa...

Enda noen flotte julekort fra deg, masse inspirasjon å hente i denne flotte bloggen din,
klem Bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...