lørdag 7. november 2015

Et kjedelig kort, og 1 vinner. Nei 2 :)

Nå har dagene gått fra meg igjen. Men hva er vel bedre å gjøre på en lørdagskveld enn å blogge litt? :D Noen som venter på å få vite hvilken dies jeg har 2 av? Kommer straks, men først et
ganske så enkelt kort. Det var til en kollega som sluttet. Og de som har fulgt med litt her hos meg, blir vel ikke overrasket over at det er musikktema når jeg lager kort til noen på jobben :)
Veldig enkelt og ganske kjedelig kort. Jeg stanset ut notene midt på mønsterarket, og så stanset jeg ut en oval slik at panelet bak synes. Notene jeg stanset ut har jeg flyttet litt opp og til siden. Det skal liksom symbolisere at han river seg løs fra oss og flytter seg videre. Veldig dypt... :P 

Og så var det disse diesene mine da :)
Jeg har to av:
Klokka :)
Trodde en stund at ingen skulle gjette på det, men så kom Irene med riktig svar :) Og ingen andre gjettet på det, så da får du den Irene!
Men, jeg er ikke riktig ferdig ennå. Jeg la merke til at mange gjetta på dama. Så nå har jeg faktisk bestilt en dame til (og jeg har gjort det helt selv, det er ikke Lasse som har bestilt denne gangen :) Men jeg trenger jo ikke 2 damer heller, så den ene skal jeg selvfølgelig gi bort. Jeg har trukket og det ble Bente Sørflaten som får den! Tar du kontakt Bente, jeg trenger adressa di :)
Er fremdeles ikke helt ferdig jeg, for Lasse sa noe veldig riktig og viktig. Det var jo egentlig klokke-diesen som var premien her. Men den er jo mindre enn dame-diesen. Så da ble plutselig ekstratrekninga større enn hovedtrekninga. Det går jo ikke an!! Så Irene, med mindre du allerede har den, får du med denne diesen også:

Og hvis du har den fra før får vi finne på noe annet. Send meg en mail da :)
Til dere som ikke fikk noe, bedre lykke neste gang :) Jeg kan forresten virkelig anbefale Ali Express. Flere av butikkene har dies og det er masse annet scrappeutstyr der også. Skal du søke på dies, prøv "metal dies scrapbooking"  Vi har handlet i butikkene Wedding Boutique og Fashion Craft Shop, men det er mange andre butikker også. 
Sånn, nå er jeg ferdig skravla for i kveld. :)
Fortsatt god helg!

7 kommentarer:

Tone K. sa...

Så stilig musikk-kort :D
Herlig med tagentene på siden og notene i midten.....skikkelig kult :D

Jeg har blitt skikkelig sausa så holder meg til sofaen, er bare så vidt innom pc`n.....men måtte kommentere nå ellers hadde jeg glemt det ;)
Herlig kort !
God helg ! :)

Irene sa...

Er det mulig??? Jeg tenkte først du hadde to av den damen, men så var det "noe" som gjorde at jeg hellet mer mot at du hadde to klokker. Dette var kjempekoselig, Unni ♥ og jeg har ikke den andre die'en heller - og den er jo kjempelekker! Dette blir som en bursdagsgave på forskudd.

Og du - det musikk-kortet er bare flott og absolutt ikke kjedelig. Synes det er morsomt at du klarer å lage så mange forskjellige varianter over temaet musikk.

Stor klem fra meg - på en lørdagskveld etter en litt hektisk jobblørdag. ♥

RitaK sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :-) Herlig Unni, du er verdens snilleste!!!!
Og sist, men ikke minst, kortet ditt er ikke kjedelig, men heller fantasifullt synes jeg. Artig musikk-kort! God helg :-)

BenteS sa...

Så gøy at jeg ble trukket ut til en premie - tusen, tusen takk, Unni, så snilt av deg!
Har sendt adressen min til deg.
Og notekortet over her - det er flott, likte komposisjonen din veldig godt!

Guri sa...

Kjedelig kort?? Kjedelig at nokon slutter på jobb, men kortet var knalltøft. Og når kort har "dype" tolkninger, så er det jo stor kunst :)

Karin Dahl sa...

Syntes kortet ditt ble fint jeg, og ikke kjedelig. Det ble kanskje kjedekig for deg;) Regner med at mottaker blir kjempefornøyd:)
Gratulerer så masse til begge vinnerene:)
Som du sier: gøy å handle på ali express.Handler noe der og noe på ebay. Er jo gøy å finne ting som ikke alle andre har også ;)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

monicas papirhobby sa...

Kjempestilig kort, så langt i fra kjedelig. Stilig med alle de note og tøffe papirer.
Ha en flott søndag:)
Klem Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...