onsdag 1. mai 2013

Guttekort med navn

Tusen takk til alle som har vært innom her og lagt igjen så vakre spor! 

Jeg måtte lage et guttekort i full fart. Klarte ikke å finne et passende motiv i farta, men navnet på bursdagsbarnet må vel passe bra? Forresten, guttekort og bursdagsbarn.... Han fyller 20 så da er han vel kanskje en mann :)
 Bokstavene er klippet ut i papp, lagt på magic mesh og sånt hullbånd som jeg aldri husker hva heter. Så dekket jeg med metalltape og klint på svart akrylmaling. Har også brukt Fiskars og EK puncher. Innsiden er helt enkel. 

Endelig er det mai :) Jeg tror det er min favorittmåned.Våren er hvertfall min favoritt årstid! Nå er det håp om en lang og varm sommer. Det er jo lov å håpe... :)

Jeg er med på utfordringen hos
Papirdokkene - #47 bruk metall 

24 kommentarer:

Solveig sa...

Hei Unni!
Det var knallstilig med navnet på, flotte bokstaver! Skikkelig gutt/mannekort!
Ha en fin dag!

Sonia sa...

Hello my dear friend, I want to apologize if I can not comment on all your beautiful work, but I finally found a full-time job ^_^
Will I be able to visit you on weekends only .. in Italy today is Labor Day and we are all at home^_^
You have done a marvelous creation as always
Have a wonderful day^_^
Big hug,
Sonia

Karin Dahl sa...

Et megatøft kort:)
Likte måten du har pynte bokstavene:)
Syntes innsiden også var veldig fin:)
Ønsker deg en fin 1mai dag:)
Clemzy Karin D

Gunn`s Kort sa...

Knallflott kort til en 20 årig gutt/mann :)
Så nydelig du har pyntet inni!

Ønsker deg en fin dag og uke.
Klem fra Gunn

Tone K. sa...

wow....så kult !! :)
Nei, nå må jeg få ut fingeren å prøve denne metall-tapen altså :) Har jo fått den i hus da ....hihi :)
En flott ide å bruke navnet på bursdags"barnet" da :) Det kan jo kanskje være noe å starte med for meg :)

Ønsker deg en flott 1. mai....og...tuuuuesn takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Klem

Åse-May sa...

Så stiligt dette var....:) klem

Linda sa...

Dette kortet blei jo kjempestiiilig.
Den lenka er det ein punch eller?
Klem Linda :)

Unni A sa...

Ja, det er en punch. EK Success, tror den heter Chain :)

Jorunn sa...

Tøfft kort! Det blir stilig med metallteip altså :)
Klem, Jorunn

Pinklady 68 sa...

Super stilig og flott kort både inni og utenpå!!
Jammen lager du mye fint Unni:-) Smart med navnet på forsiden.

KLem Laila.

Heidi sa...

Så stilig kort!
Tøft pyntet med lekre detaljer:)
Takk for inspirasjonen.
Klem, Heidi:)

Rita sa...

Stilig kort Unni :) Tøft med denne metall tapen :) Hvor kjøper du den? Har lyst å prøve meg på et slik kort jeg også :) klem Rita

Synnøve Dyhring sa...

Kjempestilig gutt/herrekort, så flott med navnet i metalteip,lekre detaljer.
klem Synnøve

Unni A sa...

Biltema. Tror det heter aluminiumstape. Ca 40 kr for 25 meter :)

monicas papirhobby sa...

Skikkelig kult og maskulint kort.Det ble så flotte detaljer med metall tape og maling som du har fått fram. Synes du har hvert skikkelig kreativ i full fart.
Klem Monica

Words and Pictures sa...

Fantastic masculine card - the metallic look is just great!
Alison x

Anne sa...

Tøft kort til en gutt! Metalltape gjør susen :))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker ♥

Smil fra Anne :)

Bente Årstad sa...

Kanonstilig mannekort,
klem bente:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Ja dette var bare kanonstilig !!!
Så tøfft og et fint alternativ til ikke å måtte bruke motiv.

Klem,Kjersti

Irene sa...

Et ordentlig tøft kort til Kevin!
Stilig med den glidelåspynten, snora og charmsen på bokstavene.

klem Irene

Eva Helen sa...

Kjempe Kult guttekort!Tøft med metall bokstaver,så det var en smart ide.Helt enig i at mai er en topp mnd.Ønsker deg en kjempe fin og solfylt helg....håper vi....hihi


Klem Fra Eva helen

Linda sa...

Kjempetøft og stilig! Lekker detalj med glidelåsen :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Unknown sa...

Råstilig kort :-) Det var jo veldig lurt å bruke navnet på gutten som motiv. Alltid vrient å finne passende motiv til unge menn synes jeg. Men du løser det alltid på en super måte. Jeg har ikke laga metallkort siden jeg var hos deg tror jeg! Glemmer det som ikke ligger rett foran nesa vet du. Klem Vivian

Cornelia sa...

Mycket flott kort och namnet funkar hur fint som helst som motiv!

Fina detaljer, ett riktigt läckert kort som säkert uppskattades av den unge mannen!

Ha en god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...