torsdag 25. april 2013

Til en oldemor

Tusen tusen tuuuusen takk for alle de fantastiske kommentarene på fotball kortet!
Og hjertelig velkommen til nye følgere! Må nesten advare dere, hvis dere skulle finne på å stikke innom her av og til og skrive noen ord, er det stor fare for at jeg kommer på besøk til dere også! :)

Endelig fikk jeg prøvd den bretteteknikken som sto i forrige nummer av Ett Trykk. Men jeg rota meg litt bort på veien.... typisk meg. Jeg gjorde om litt nederst på kortet, og derfor fikk jeg ingen lomma foran. Men jeg gjorde det helt bevisst altså :)
For en gangs skyld har jeg brukt et fargelagt stempelmotiv. Groovy granny fra S.w.a.l.k. Mønsterpapiret er noe gammelt jeg har hatt liggende lenge, glemte å skrive ned hvor det var fra. Diverse puncher og dies. Uff... jeg er så dårlig på å notere hva jeg bruker!
 Kortet er til en sprek og fargeglad oldemor fra oldebarnet. Jeg ville ha en passende tekst på baksiden, men det var ikke så lett å finne. Fant til slutt en engelsk tekst som jeg syntes passet.
Bilde av oldemor og oldebarn sammen på baksiden av tag'en.

Det nærmer seg helg igjen. Håper været holder og at alle får en fantastisk flott helg!

Husk blog candyen min :)

18 kommentarer:

Tone K. sa...

wow....jeg har ikke ord :) Du og du så flott :)
Så utrolig flink du er :)
Jeg tør ikke prøve meg på sånne avanserte greier ennå jeg....her går det i meget enkle kort i første omgang :)
Dette var dr..lekkert altså...så flott pyntet og lekre farger :)
Ønsker deg en god helg :)

Kristina sa...

Wow så flott kort -og blogg. Her var det mye å kose seg med :-) Ha en fin dag. Kristina

monicas papirhobby sa...

Så nydelig. Alt var bare så lekkert, motiv og den nydelige teksten du har brukt. Å så har du pynta så flott. Mange fine dies og punch. Du er så flink til å bruke dies og punch så dekotativt.
Ha en fin helg.
Klem Monica

Heidi sa...

Et utrolig flott kort. Nydelig pyntet og skikkelig gjennomført hele kortet.

Jytte sa...

Oiiii ,,, så lækkert et kort!!

Klem Jytte :)

Bente Årstad sa...

WOW så nydelig og flott gjennomført kort, dette må oldemor bli glad for:)Ogdenne brettingen er jo så kjekk å lage.
klem bente:)

Rita sa...

Dette var lekkert Unni :) Nydelig med lilla :) Flott motiv og nydelige pyntet :) Ha en fin helg :) Klem Rita

morkaren sa...

Sikken et lækkert kort, oldemor, det vil jeg gerne opnå at blive, det må da være dejligt at se den nye generation, så livs bekratene. knus morkaren.

Åse-May sa...

Skikkelig lekkert kort, må visst prøve meg på denne typen kort...ha ei strålende helg...klem

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og pynt:)
En riktig god helg til deg også Unni.
Klem, Heidi:)

Linda sa...

Nydelig kort. Herlige farger.
ønsker deg ei flott helg.
Klem Linda :)

Sonia sa...

Wowwwww,amazing work my dearest friend^_^
Adorable image and wonderful embellishments as always^_^I love love love it^_^
Have a sweet weekend^_^
Sonia

Guri sa...

Eit fargerikt og frodig kort som eg tipper at oldemor kommer til å bli glad for :) Det diktet du har brukt passa godt dette generasjonskortet.

Unknown sa...

For et supert oldemorkort du har laget Unni. Herlige og flotte farger, og lekkert pyntet. Tekststemplet bak passet jo kjempefint. Nå er jo helgen nesten over, men håper du har hatt en fin helg. Vi dro til Sverige fredag morgen og kom hjem sent i går kveld. Snubla helt overraskende over en hobbybutikk også! Klem Vivian

Eva Helen sa...

Uff nå er jeg her igjen,så da er det fare for at du dukker opp hos meg igjen,hehehe...smiler hihi

Nydelig kort med mange flotte blomster og flotte farger.Super fin og personlig med bilde.


KLem Fra Eva Helen.

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå nydelig kort igjen fra deg. Det var fint det du hadde gjort om på kortet. Så lekkre dieser du har brukt og et perfekt motiv til oldemoren.Skikkelig lekkert dette her.

Klem,Kjersti

Jorill sa...

Så nydelig kort!
Kjempelekker pynting og herlig motiv :)

Fin søndagskveld til deg!
Klem Jorill

Nina sa...

For et morsomt stempel du har brukt. Og koselig tekst. Kjempelekkert kort ! Er sikker på at oldmor setter pris på det.
Ha en fin uke
:-) Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...