søndag 31. januar 2016

Til en trommis

Tusen takk for alle hyggelige besøk og kommentarer på kortet i forrige innlegg! Det var rykende ferskt, dette kortet derimot er så gammelt at det sikkert har havnet i søppelkassa for lenge siden. Datteren min lurte på om jeg kunne lage et bursdagskort til en svensk trommis. Det ga meg en gylden anledning til å gå til innkjøp av en ny dies, Tessler Crafts Ellentina Drum Set. Alltid godt med en unnskyldning for å kjøpe nye dies... :D

Har lyst til å vise dere kaka datteren min bakte også. Så kul! :)

Fortsatt god søndag! :)

14 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Så kult kort med disse tormmene og noetene på:)
Alltid greit å ha en unskyldning for å kunne kjøpe seg noe nytt til samlingen vår;)
Kjempefin kake din datter har har laget også:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Fra Karin D

Tone K. sa...

Såååå kult, tøft og stilig ! :D
Her matchet jo både kort og kake :D
Knallfine begge to :D

Ønsker deg en fin uke :D
klem

BenteS sa...

Man må ha hue under armen for å kaste et så tøft kort i søpla -
det var flott!
Jeg trenger dessverre ingen unnskyldning for å kjøpe nye dies, finner slike i postkassa rett som det er ;))
Knallflott kake! Snakk om kreativitet!
Som mor så datter hos dere skjønner jeg :))

Dorthe sa...

Hvor er det et super fedt og sejt kort! Rigtig godt lavet. Og det er da en helt fantastisk kage! Wauw.
God ny uge til dig.
Knus Dorthe

RitaK sa...

Herlighet så flott kake og kort, er visst flere kunstnere i familien din skjønner jeg :-)

Bente Årstad sa...

Jammen var det skikkelig kult både kort og kake :) Jammen greit med en unnskyldning for å handle nye dieser he he:)

Lenas kort sa...

Så herlig med kake og kort som matcher :-) Tøfft! Kul tromme dies :-) Ønsker deg en flott søndags kveld :-)

Pinklady 68 sa...

Såå stilig både kort og kake! Personlig og flott!
Kreative kunstnere både mor og datter:-)
Dies til enhver anledning må en jo ha..hihi..

Ha en fin kommende uke!
KLem Laila.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så flot et kort og en super lækker og kreativ kage

Ha en god eftermiddag, klem

Birgitanita sa...

Knalle tøff kake og et flott kort som passer seg en trommis. :)
En "unnskyldning" for å kjøpe nye dies er jo bestandig greit.
Ønsker deg en flott tirsdag.
Klem fra Birgit.

Unknown sa...

Stilig kort og helt perfekt til en trommis. Aldri sett den Diesen før, men det er jo kjekt at man får dieser til enhver anledning �� Og kakene til Anette er jo alltid fantastiske kunstverk �� Nå sitter jeg på togetog manner meg opp for en time i Drammen før ferden går videre vestover ����

Connie sa...

Wooooow for et kort og for en kake :)
Rå stilig.
Håper ikke kortet ligger i søpla som du skriver.
Ønsker deg en fin helg.
Ringer deg.
Klem Connie

Guri sa...

Ingen tvil om at mottaker av dette kortet speler trommer :)
Og ingen tvil om at dattera di har arva ein del kreativitet frå deg. Den kaka var knallstilig!

Irene sa...

Jeg skjønner hvor Anette har kreativiten sin fra! Du lager de lekreste og flotteste kort. Og hun lager flotte kaker - de smaker sikkert kjempegodt også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...