fredag 22. januar 2016

Et rykende ferskt kort

Det er ikke ofte jeg legger ut kort jeg nettopp har laget. Det kan gå både vinter og votter før jeg får somlet meg til å legge ut her i bloggen. Men denne gangen er jeg kjapp, limet har knapt nok tørket på dette kortet :) Det er laget i full fart, og egentlig skulle jeg ikke lage det i det hele tatt. Jeg skulle lage noe helt annet. Jeg prøvde ut blomstene og mønsterarket på et annet prosjekt, men det ble liksom ikkeno greie på. Og så lå den nye diesen fra AliExpress på pulten, hadde lyst til å prøve den. Og plutselig var dette kortet ferdig .) Ser nå at jeg gjerne skulle hatt noe mer på, f.eks en blondeserviett under rammediesen og teksten. Men pytt pytt, sånn ble det denne gangen :)

Det har jammen vært kaldt lenge nok nå! Det meldes mildere vær fra helga, det gleder jeg meg til! 
God helg!

14 kommentarer:

Jeanett sa...

Et virkelig nydelig kort :)
God helg til deg.
Klem, Jeanett

Tone K. sa...

Nydelig kort i flotte farger :)
Flott med disse norske tekst-diesene :)

Ønsker deg en super helg ! :)

Lenas kort sa...

Du trenger da ikke noe mere her! Riktig lekkert ble det :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort, Unni! Sååå nydelig layout! Og her har du også dies som føres opp på ønskelista:-) ( les: handlelista) Lekkert!!
Ha en fin helg!

Klem Laila.

Dorthe sa...

Hvor er det et smukt kort i nogle skønne farver.
Jeg synes det er fint som det er!
Rigtig god weekend til dig.
Knus Dorthe

Guri sa...

Lekker ny dies du har fått deg :) Nydelig blomsterdekor.

BenteS sa...

Kortet er nydelig, Unni! Helt fint som det er (i hvert fall etter min smak ;) )
Flotte farger du har brukt, og den rammedie'en er lekker!
God helg til deg!

Bodil sa...

Så lekkert kort :)
God helg :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smukt i nydelige farver.... og behøver absolut ikke mere pynt

Klem, Lissy

Connie sa...

Så lekkert og delikat som alltid.
Her mangler det ingen ting.
Nydelig.
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre detaljer:)
Klem, Heidi:)

Bente Årstad sa...

Lekkert kort som alltid og nydelige farger du hadde brukt:)

Birgitanita sa...

Et flott kort i samstemte og fine farger. Sløyfen er bare skjønn.
Jeg kjenner igjen den følelsen med at man kunne gjort det annerledes , eller puttet inn noe mer når man ser kortet på bildet eller utlagt i bloggen.
Ha en flott start på uken. Klem.

Karin Dahl sa...

Så flott kort, og fine dises, sammensatt med fine arangerte blomster:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...