lørdag 2. januar 2016

Godt nytt år!

Så var vi over i et nytt år. Velkommen 2016! Det har kommet litt snø og det meldes om mange kuldegrader. Så da passer det vel å starte det nye bloggåret med et vinterlig julekort :)
Dette er en "Card in a box" eller "Pop up box" Har vi noe godt norsk navn på dette mon tro? Kort i boks?
Jeg har kun brukt hvit bazzill og hvitt papir med shimmer. En embossingfolder med snøstjerner og massevis av dies. Og litt glitterlim her og der. 
Jeg har vel bare laget ett kort i denne bretteteknikken tidligere. Både da og nå valgte jeg å lage et belte som holder kortet sammen. Dessuten er det et greit sted å ha skrivefeltet. Beltet lukkes med magneter. 


Ønsker alle og enhver 
GODT NYTT ÅR! 

12 kommentarer:

Guri sa...

Så stilig! Flott 3D effekt med alle dei landskapsdiesene du har brukt. Lurt og dekorativt med det beltet som holder kortet sammen.

Tone K. sa...

Godt Nytt År Unni ! :)

wow.....for en hvit og delikat og flott boks....du og du.....også så mange fine detaljer )
Jeg har aldri laget en slik boks jeg....ser så vanskelig ut...hihi :)
Men, dette var knall altså :)

klem

Elisabeth sa...

Så nydelig boks du har laget, Mange flotte detaljer.
Klem

Lenas kort sa...

Rett og slett lekkert! Ønsker deg ett riktig godt nytt år :-)

Karin Dahl sa...

Godt nytt år Unni:)
Delikat og lekker popp-up-boks du har laget:)
Kreativ og fin bruk av alle disse diesene:)
Ønsker deg en god helg:)
Clemzy Karin D

BenteS sa...

Så nydelig boks, Unni!
Fantastisk flott med dies'ene på toppen av "innleggene" (vet ikke hva disse heter). Gir en flott effekt!
Godt nytt år til deg!

Connie sa...

Godt nytt år :)
Nydelig.
Så lekkert med landskapet. Dette fikk jeg lyst til å prøve.
Smart med at du kan lukke det.
Klem Connie

Pinklady 68 sa...

Rå lekkert!! Utrolig flott med dies "bonanzaen" din her:-)
Du lager så mye lekkert Unni! Inspirerer alltid:-)

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Rita sa...

Kjære Unni :) Godt nytt år :) Og tusen, tusen takk for julekortet, det kom før jul, men jeg har hatt det så travel at jeg ikke har tatt meg tid til å "stikke innom" her for å takke deg :) Jeg har vært syk siden 3. juledag og frem til i dag, ennå litt små pjusk, men det går bedre. Så jeg har dessverre ligget mye på sofaen og sette film og sovet utalllige timer… burdet være rimelig uthvilt nå… :) hehe :) Så min jul ble dessverre ikke som jeg hadde sett for meg, men nå er jeg vel back on track iløpet av uken :) Kortet var så utrolig nydelig, så utrolig fint med alle diesene lag på lag :) Jeg setter så pris på alle som sender julekort (det meste skjer jo digitalt nå) så at noen faktisk orker å sette seg ned å lage kort, eller skrive et ferdig kjøpt settes stor prios på. Alle kortene får henge fremme hele jula :) Ønsker deg et riktig flott scrappe år så "ses" vi her inne :) Så gøy at du likte kortet jeg sendte :) Her nord er det meldt - 20 grader til uka, så regner med det blir mye tid til å syssle med papirhobbyen :) Gode klemmer fra meg

Birgitanita sa...

Hei.
Boksen din var superlekker og delikat.
En av de flotteste jeg har sett, syns de har så lett for å bli uoversiktelige, men ikke denne.
Flott med alt i hvitt. :)
Godt nyttår til deg.

Kjersti sa...

Utrolig lekker og delikat boks Unni - du har virkelig boltret deg i kantdies her, nydelig!
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wowww, det er så smukt og elegant i de hvide farver.... nydelige detaljer og flot design

Ha en god dag og et rigtigt godt nytår til dig, klemm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...