tirsdag 28. april 2015

Hjerteugler

Tusen takk til alle som har vært innom her og lagt igjen så hyggelige kommentarer på eskekortet! Det er merkbart stillere i bloggland for tiden, så jeg setter virkelig stor pris på hvert eneste besøk!

Aner ikke hvorfor, men noen mener visst at jeg har og bruker mye dies. Kan ikke skjønne hvor de har fått det fra.... :P Kan vel ikke akkurat påstå at dette innlegget motbeviser påstanden, tvert imot :) Ett eller annet sted, en eller annen gang, så jeg ett eller annet som var laget med hjerter og satt sammen på en sånn måte at de lignet på ugler. Jeg hadde bare lagret ideen bak øret, og en dag jeg klødde meg der datt den ned på scrappepulten min :) Sånn ble resultatet:
Siden jeg kuttet ut hele hjerter som jeg så delte i 2, hadde jeg deler til å lage 2 kort.
De er ganske like, borsett fra motsatte farger selvsagt. Og så fikk den ene runde øyne og den andre hjerteøyne. 
Jeg har bare brukt sort og hvit bazzill.
2 forskjellige embossingfoldere, en fra Darice og en fra Craft Concepts.
Hjertedies fra Little B og QuickKutz.
Bare kartong, ikke så mye som en liten perle på disse kortene. Det er neimen ikke ofte det skjer!

Melder meg på utfordringen hos
Kort o Mania - #128 Dies og/eller punch

Takk for besøket! 
Snart er det mai :)

10 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Stilig i hvitt og sort og artig måte du hadde laget dem på. Og dies det må man ha, kom hjem med 6 stk. dies, 2 embossing folder og en haug med annet til scrappingen idag. Etter en Stavanger tur he he:) Ha en fine kveld,klem Bente:)

Tone K. sa...

Næmmen, så artige disse var ! :)
Skikkelig søte. Herlig altså ! :)
Ønsker deg en fin uke ! :)

BenteS sa...

Stilige uglekort, Unni, skikkelig søte!
Eskekortet i forrige innlegg er aldeles nydelig :))

Irene sa...

Morsomme uglekort! Det er jammen mye forskjellig og moro man kan lage. Skulle gjerne sett den totale mengden du har av dies. *knis*

Ønsker deg en herlig langhelg! Jeg har jobblørdag og mannen har vakt. Så blir ikke helt fri hos oss.

Guri sa...

"Diesdama" slår til igjen :)
Stilig bruk av dies til desse søte hjertekorta.

Pinklady 68 sa...

Utrolig stiiilig layout!! KJempefint ble det:-) Smart og kreativ som alltid Unni!
Ha en fin helg:-)

Klem Laila.

Sivic sa...

Tøffe hjerteugle-kort !
Ha ei fin helg,klem

Gunn`s Kort sa...

Hei hei :) Alltid knallflotte kort fra deg :) Jeg er i hvertfall stille i bloggland og det skyldes fb. Har liksom ikke energi til dobbelt opp :)
Ha en fin uke!
Klem Gunn

Cornelia sa...

Enastående tjusigt kort!!!

Synnøve Dyhring sa...

Så stillige og vakker uglekort , kjempesmart bruk av dies , klem Synnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...