fredag 17. april 2015

Bokeske med bok til brudeparet

Fredag igjen og på tide med en ny oppdatering her :) Først og fremst, tusen takk for alle hyggelige kommentarer på postkassa og boka! Denne gangen er det en bokeske med bok jeg vil vise dere. En kollega ville ha noe litt ekstra til bryllupet til sønnen sin. Hun ville egentlig ha en postkasse, men jeg foreslo en stor bokeske i steden. Og det gikk hun for :)
Jeg husker ikke helt målene, dvs jeg målte vel aldri, men esken er ganske stor. Jeg har brukt meter på meter med blonder og bånd. Og selvfølgelig diverse dies. Selve esken kjøpte jeg på Søstrene Greene for en stund siden. Dessverre har de ikke sånne bokesker lenger, søren at jeg ikke kjøpte flere!

Forferdelig dårlig kvalitet på bildene. Det er ikke så stor forskjell på fargene på bokryggen i forhold til resten av esken som det kan se  ut som på bildene. Fargene er egentlig lysere og renere og ryggen ikke så hvit. Dårlig lys og dårlig kamera. Og dårlig fotograf :)












Takk for besøket :)

9 kommentarer:

Lenas kort sa...

WOW! så lekkert! ....å for en jobb! Flink du Unni :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Unknown sa...

Helt fantastisk lekkert igjen. Og som alltid, så delikate farger og enormt med flotte detaljer. Og alle de lekre diesene du har :-)

Jeg så også disse bokeskene hos søstrene, men kjøpte ikke noen, og jeg skjønner jo nå at det var dumt :-( Klem fra Vivian

Tone K. sa...

Du og du.....bøyer meg i hatten....hehe :)
Dette var drit-lekkert ! :)
Utrolig flott !!!
Du er så flink !
God helg til deg. klem :)

Bodil sa...

Dette var skikkelig flott. Mye koselig arbeid med å lage dette ;)
Postkassen under her var også så flott :)
Klem :)

Pinklady 68 sa...

Har du sett noe så lekkert da du!!
Fineste bryllupsboken ever!!! WOW faktor de lux dette Unni:-) Virkelig lekkert absolutt alt sammen!!
Takk for koselig bursdagshilsen og kommentar i bloggen min:-)
God helg!

Klem Laila.

Cornelia sa...

Såååå tjusigt! Lycklig den som får dina alster!

Ha en god helg!

Rita sa...

Wow, Unni! Du altså! Fy søren så fint! Du er så flink og kreativ :) En fryd for øyet dette :) Her hos meg ramler det inn med bestillinger så jeg må ta meg selv i nakken og begynne å lage kort... :) Klem Rita

Karin Dahl sa...

Har du sett noe så lekkert og deilikat:)
Her oser det Unni lang vei på utseende og jobben som ligger bak.
Tenker nok de blir fornøyde når de får denne.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Connie sa...

Helt stum :)
Så lekker den ble helt ferdig.
Har jo vært heldig og sett noen sider.
Du er bare så flink og tålmodig med dine prosjekt.
Klem Connie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...