tirsdag 16. september 2014

Postkasse og kort

Hei :) Takk for alle koselige besøk! Det er ikke så altfor ofte jeg oppdaterer her i bloggen, men litt av og til blir det heldigvis :) Her er et prosjekt jeg jobbet med i sommer. Det skulle være litt mer enn bare et kort, og det skulle være noe med fotball og Liverpool. Jeg hadde mange andre stikkord også, bl.a musikk. Jammen slet jeg lenge med å finne en løsning på oppgaven! Det var på det varmeste i sommer, det kokte både på hobbyrommet og i hodet mitt. Det endte til slutt med en postkasse med kort. Ikke riktig så spennende og forseggjort som jeg hadde tenkt, men bedre enn ingenting... som det nesten holdt på å bli :P





Takk for besøket! Legg gjerne igjen noen ord, det setter jeg enormt stor pris på :)
Ha en fortsatt fin dag! 

19 kommentarer:

Rita sa...

Så stilig, Unni! Kjempe tøft med sort og innslaget med rødt :) Du er dyktig du :) Klem Rita

Tone K. sa...

Oi....så kul !! Denne var jo bare knalltøff da !! :D
Skikkelig gutt dette her :) Jeg er imponert over hva du klarer når det koker i toppen..hihi :D
Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Håper vi ses på lørdag :D

Kari Anne's hobby sa...

Så stilig :-) Utrolig mye fint du lager. Jeg skal på messa på lørdag. Sees vi?

Guri sa...

Så tøft kort og postkasse til ein fotballgutt/mann!Ikkje forseggjort? Synes det var mange spennande detaljer her :)

Åse-May sa...

Kanon...datta løyste du jo supert....:)

Bente Årstad sa...

Kjempestilig postkasse, flott i sort og hvitt og et lite innslag av rødt:)
Helt perfekt,klem bente:)

Unknown sa...

Skjønner ikke åssen du klarer å komme på slike idèer når det koker i toppen. Dette var jo råstilig. Skikkelig guttekassekort :-) Og så masse fine og artige detaljer. Gleder meg til helga :-)

Heidi sa...

Så stilig!
Passer jo perfekt:)
Stilige detaljer.
Klem, Heidi:)

Connie sa...

Rå stilig og kreativt pyntet :)
Du er så flink.
Ha en fin dag.
Klem Connie

Kari`s Hobbyrom sa...

Så mye lekkert du har laget i det siste. Kjempefin postkasse.

monicas papirhobby sa...

Stilig med masse flotte detaljer som vanlig. Ha en flott søndag.
Klem Monica

Pinklady 68 sa...

Superfint og gjennomført som alltid!
Du lager mye fint Unni.
Såå koselig å hilse på deg på messa!
Scrappes og sees på fredag:-)

KLem Laila.

RitaK sa...

Så flott og personlig Unni, og masse detaljer å studere som vanlig på dine papirprosjekter. Klem fra Rita

Karin Dahl sa...

Så kult prosjekt du har jobbet med i sommer :)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D

Birgitanita sa...

Så tøff den var. Et gjennomført prosjekt som helt sikkert ble godt mottatt. :)
Ønsker deg en flott søndagskveld. Klem fra Birgit.

Meretekj sa...

Denne postkassen var råstilig!
Flott prosjekt.
Klem,Merete

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så flot og gennemført et projekt

Ha det godt, klemm

Eva Helen sa...

Kjempe kul ! Du er såå flink

Klem Fra Eva helen

Cornelia sa...

Vilket fantastiskt projekt! Helt outstanding och superläckert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...