torsdag 11. september 2014

Bryllupskort

Tusen takk for alle koselige besøk og hyggelige kommentarer! Og hjertelig velkommen til nye følgere, så hyggelig at dere har funnet veien hit og har lyst til å følge med videre!

Her er et bryllupskort i samme bretteteknikk som bursdagskortet i forrige innlegg. 
Jeg er som vanlig håpløs når det gjelder å huske hva jeg har brukt. Motivet er kuttet ut av et mønsterark fra.... ja, den som huska det.... 
Oppskrift på ekteskap stempelet er jeg rimelig sikker på at kommer fra North Star Stamps. Og Til brudeparet stempelet fra Norsk Stempelblad.


Takk for besøket.
Ha en fin dag :)

12 kommentarer:

Dorthe sa...

Hvor er det et fint og elegant bryllupskort.
Jeg må vist kigge lidt længere tilbage på din blog også - det er ved at være længe siden jeg har været på blogrundtur.
God torsdag til dig.
Knus Dorthe

nedergaard ( Lissy ) sa...

Nydeligt og elegant bryllupskort.... flot foldeteknik og fine papirer du har brugt

Ønsker dig en god dag, klemm

morkaren sa...

Sikken et smart system du har foldet dit kort i, det er meget nyt for mig, og dejlige roligt farve roligt.knus morkaren.

Unknown sa...

Endelig fikk jeg skrevet en kommentar i bloggen din. Jeg har jo sett hvert eneste av de lekre korta du har lagt ut, men ikke fått somla meg inn i bloggen for å skrive noen ord. Men det er jo ikke så mye nytt å skrive, for alle korta dine er jo fantastiske. Trenger jeg idèer, så er det bare å ta en titt i bloggen din. Gleder meg masse til å beske deg/dere. Nå er det bare 1 uke igjen :-) Hils gjengen! <klem fra Vivian

Unknown sa...

Jeg gleder meg ikke til å beske deg, men besøke deg. Jeg spiser is samtidig som jeg skriver!!!:-)Og så har pakkene fra fru hansen kommet fram til Inge B og venter på å fly til Norge.

Åse-May sa...

Superfint kort igjen Unni...flott brette teknikk...må prøves ein dag sammen med alt det andre ein skulle prøvd...haha :)

RitaK sa...

Så flott! Visste ikke at et bryllupskort i svart, grått og hvitt kunne bli så fint jeg ;-)

Cornelia sa...

Stiligt bröllopskort med snyggt motiv!

Pia Larsen sa...

Virkeligt elegant kort kun i sort og hvid. Så flot!

Connie sa...

Nydelig bryllupskort.
Så stilig brtettet og elegant pyntet.
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Nydelig kort til brudeparet,klem bente:)

Eva Helen sa...

Sååå vakkert kort !!! Likte den brettingen

klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...