mandag 13. oktober 2014

Konfirmant Nina

Kjære vene, hvor blir tiden av? Jeg rekker ingen verdens ting for tiden, enda jeg holder på i ett sett. Skal ikke kjede dere med hva jeg bruker mesteparten av tiden på, bare at det er mye oppussing og sykdom på gang her.
Ikke har jeg lagt ut noe her på mange uker og ikke har jeg vært på bloggbesøk heller. Og jeg som elsker å surfe rundt i favorittbloggene mine! Tenk så mye flott jeg har gått glipp av! Men jeg kommer snart, jeg lover! :)

Her er et konfirmasjonskort jeg lagde for en stund siden. Det skulle gå i rosa og sort. 
Jeg liker godt denne bretteteknikken. Det blir plass til mange tekster :) Men spør meg ikke hvor alt kommer fra, for det vet jeg som vanlig ikke...
Pengelomme bak teksten til høyre. Har bygd den ut litt så det er litt bedre plass enn det ser ut til. 
Siden konfirmanten er glad i musikk har jeg brukt det motivet på forsiden og pyntet med noen noter inni kortet.

Takk for besøket! 
Ha en fin dag og en fantastisk flott uke :)

17 kommentarer:

Tone K. sa...

Så stilig og flott dette var Unni. Herlig i rosa og sort. Jeg har lenge tenkt meg å lage et slikt kort som dette...sånn tripp trapp tresko...kanskje få ut fingeren snart.

Nei, tiden går alt for fort Unni. Det er jammen meg ikke lett å rekke over det en har lyst til når alt en egentlig ikke har så veeeldig lyst til må gjøres først.
Sykdom kan en ikke rå med...men en gang blir dere jo ferdig med oppussing :)
Ha det fint så lenge :)
klem

RitaK sa...

Ja, noen ganger skulle man ønske døgnet hadde dobbelt så mange timer, eller at de timene som er gikk mye saktere... Jeg kjeder meg aldri ihvertfall!!! Lykke til med videre oppussing, og god bedring (håper det ikke er noe alvorlig fatt). Stilig konfirmasjonskort, både tøft og søtt på samme tid :-)

Synnøve Dyhring sa...

et vakkert konfirmasjonskort , så flott og tøft med svart /rosa ,herlig pynta .lykke til med oppussing , håper du snart får gode og rolige dager.
klem Synnøve

morkaren sa...

Er du syg Unni? det er da trist, forhåbentlig ikke noget alvorligt, dit konfirmations kort er super flot, med dejlig farvesammen sætning, god bedring og knus morkaren.

Rita sa...

Så hyggelig å "se" deg her inne igjen :) Et kjempe flott kort du har laget :) Håper alt står bra til der hjemme hos deg... Klem Rita

Guri sa...

Godt å sjå deg tilbake i bloggland :)
Eit flott og friskt ungdomskort du har laga. Spennande med alle dei sidene du har dekorert.

Heidi sa...

Lekkert!
Ja tiden flyr:)
Bloggen har ikke vært veldig prioritert hos meg nå heller. Håper det er bra med deg.
Klem, Heidi:)

Karin Dahl sa...

Så kult dette kortet er:)
Fint med sort og rosa sammen, og alle disse detaljene:)
Er ikke greit når tiden ikke strekker til. Det er vel det største problemet vi har, som regel. Skulle liksom hatt noen ekstra timer. Ønsker god bedring over til deg, og håper oppussingen ikke tar helt knekken på deg.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Pinklady 68 sa...

Virkelig et lekkert kort i rosa og svart Unni!! Nydelig pynt på alle sidene!! HÅper formen er bedre og lykke til med oppussingen:-)
Ønsker deg en fin uke!

Klem Laila.

monicas papirhobby sa...

Herlig kort, så stilig med svart og rosa. Mange flotte detaljer og dies.
Klem Monica

Pinklady 68 sa...

Hei igjen Unni:-)
Du er velkommen på treff på fredag om du kan.
Ha en fin dag!

Klem Laila.

Meretekj sa...

Utrolig flott kort i lekre farger.
Klem, Merete

Birgitanita sa...

Tiden flyr ja..i hvertfall på denne tiden av året har jeg følelsen av.
Nydelig kort med flott fargekombinasjon.
Håper det ikke er noe alvorlig som plager dere og ønsker god bedring til deg. Klem.

Connie sa...

Koselig å se at det er litt liv her igjen. Du er savnet:)
Lekkert kort som alltid.
Håper du får vært med på treffet over jul.
Lykke til med oppussingen Unni.
Klem Connie

Veronique sa...

Nydelig kort :) Hvor har du funnet denne bretteteknikken?

Unni A sa...

Tusen takk alle sammen :) Veronique, dette er jo egentlig en vanlig z-fold, men i steden for å skråskjære har jeg skåret sidene rett over i forskjellige høyder. Husker ikke om jeg har funnet det noe sted eller bare funnet på det selv underveis. :)

Cornelia sa...

Stiligt kort till en heldig konfirmant!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...