onsdag 18. desember 2013

3 røde julekort

Tusen takk til alle som titter innom og legger igjen så vakre spor! Det er travle tider for de fleste nå, jula nærmer seg med stormskritt. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å gå på bloggbesøk de siste par dagene, men jeg kommer snart! :) Savner virkelig roen og kosen med å titte rundt på alle de lekre kreasjonene rundt omkring i bloggland!
Dere er kanskje lei av julekort nå? Da får dere la være å komme hit framover, for jeg har ennå mange julekort jeg ikke har lagt ut. Jeg har fått tatt bilder av de fleste nå, men har ikke fått alle fra kamera over på pc'n. Og jeg må lage noen til, skal prøve å sende så få kjøpekort som mulig :)
Her er 3 røde julekort. Det er vel ingen tvil om at rød er den viktigste julefargen. Jeg lager aldri nok røde julekort, det er alltid de som forsvinner først. Kanskje neste år.....



Ha en fortsatt fin førjulstid! 

9 kommentarer:

Åse-May sa...

Nydelige julekort.....eg har rett og slett tatt juleferie fra heile scrappekroken....men begynner vel på igjen i romjula. Klem

Karin Dahl sa...

3 flotte julekort på hver sin måte:)
Her er vi ikke lei julekort enda vet du;) Har nesten ikke fått ut noen enda jeg heller, selv om de er ferdige og sendt.
Gleder meg til å se resten av dine flotte julekort:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Tone K. sa...

Kjempekoselige og fine, røde julekort du har laget :)
Herlig julerøde :) Masse flotte dieser du har brukt altså :)

Ønsker deg en fiiiin førjulstid..nå er det ikke lenge igjen :)
klem

Bente Årstad sa...

Nydelig røde julekort og det er mange som liker rødt til julen , klem Bente:)

Heidi sa...

Rett og slett nydelige alle sammen!!! Rødt er nok julefarge nr en for de fleste. Klem

Rita sa...

Nei, vi blir ikke lei jul, så gleder meg til å se flere julekort :) Kjempe fint med rødekort, dessverre så har jeg laget for få røde kort, men jeg har brukt mye mønsterark jeg har hatt liggende og der var det ikke mye med rødt i. Men kanskje neste år :) Har feiret bursdag i dag så det ble litt nytt scrappe ting på meg :) Du har så mange lekkre dies :) Fortsatt fin kveld, Unni :) Klemmer fra Rita

RitaK sa...

Ååååå, disse var lekre... Jeg likte spesielt godt det øverste, litt utradisjonell fasong, lekre dies, og mitt favorittjulemotiv fra Pion. Veldig mye mulig at jeg liker det så godt fordi det er hund på det *fnis*

Irene sa...

Lekre julekort i rødt. ♥

Takk for sist - koselig å prate med deg igjen. Hadde vi bodd nærmere hverandre, skulle vi tatt oss en lunsj sammen. DET hadde vært koselig det. ♥

Pinklady 68 sa...

Blir aldri lei dine kort Unni:-) Du lager bare sååå mye lekkert!! Helt nydelige røde julekort:-)
Riktig god jul til deg og dine.

Klem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...