torsdag 31. desember 2015

Takk for det gamle!

Siste dagen i 2015. Snart starter vi på et nytt år, fullt av muligheter :) Jeg har lært at man skal si "Takk for det gamle" før det nye året ringes inn, og "Godt nyttår" når det nye året er i gang. Men ingen regler uten unntak, hvis det er noen man ikke kommer til å se før langt inn i det nye året, da kan man si Godt nyttår før årsskiftet. Jeg velger å si Takk for det gamle her i bloggen, for jeg håper da virkelig jeg "ser" dere igjen ganske snart! :) 
Tusen takk for alle koselige besøk og hyggelige kommentarer i 2015! Og ikke minst tusen takk for all inspirasjon jeg får i bloggene deres! Det er litt leit å se at så mange har sluttet å blogge. Enten for godt eller for lange perioder. Jeg er ikke på Facebook, men hører rykter om at mange legger ut kreasjonene sine der i steden for i bloggen. Heldigvis er det mange som legger ut på Instagram også, og der er jeg :) 
Det er vel tiden for å legge ut Topp 10 fra 2015. Jeg står over det i år, velger heller å legge ut 2015bestnine. Altså de 9 mest likte innleggene mine på Instagram. Kanskje ikke nødvendigvis mine 9 favoritter, skulle nok ha byttet ut ett par av dem hvertfall.

Jeg gleder meg til å følge dere videre både i bloggland og på Instagram i 2016! Er du på Instagram må du gjerne følge meg der. Brukernavnet mitt er unnand

Takk for det gamle! 
Og for sikkerhets skyld:
Godt nytt år! 

7 kommentarer:

Tone K. sa...

Ja, takk for det gamle Unni :)
Gleder meg til å følge deg i 2016.
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År ! :)
Klem

Jytte sa...

Godt nytår, Unni.
Flotte kreationer fra dig hele året.
Glæder mig til at se mere fra dig i 2016.

Unknown sa...

Godt nytt år til deg også Unni <3 Angående de 9 med flest "likes" så skjønner jeg veldig godt at disse har fått så mange :-) Og den fineste av alle sammen, i midten på dette bildet, er her hos meg. Har tatt den i bruk som smykkeskrin. Den er bare så utrolig flott og vakker <3 Men alle kreasjonene dine skulle hatt like mange "likes" for alt er jo like flott :-) Gleder meg til å se masse mer i 2016 :-)

Pinklady 68 sa...

Godt nytt år til deg også Unni:-)
Utrolig lekre kort du har lagt ut på Instagram!! Du lager sååå mye fint!

Klem Laila.

Connie sa...

Godt nytt år Unni og takk for det gamle.
Så hyggelig å bli kjent med deg.
Håper vi møtes litt oftere i 2016
Det du lager blir alltid like lekkert. Du er så utrolig flink. Mye inspirasjon å få fra deg.
Nyttårs klem Connie

Bente Årstad sa...

Godt Nyttår og gleder meg til å følge inn i dette året:)
Og takker for mye flott inspirasjon i året som er gått:)
Klem Bente:)

Karin Dahl sa...

Takk for det gamle året, og ønsker det nye året velkommen.
Mange varierte og flotte kort du har laget i året som har gått:)
Gleder meg til å følge deg i 2016 også.
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...