søndag 18. oktober 2015

Årets 2 første julekort

Jeg er godt i gang med julekortene. Hvert år tenker jeg at jeg skal begynne tidlig, gjerne lage julekort hele året. Men det blir alltid bare med tanken. Dvs jeg startet bra i år da, allerede i romjula lagde jeg 2 julekort. Men så ble det ikke noe mer, før jeg endelig kom i gang igjen for ett par uker siden. 

Her er de 2 jeg lagde i romjula:
På det første her har jeg brukt en embossingfolder på bakgrunnen. Det står ingen navn på den, så jeg vet dessverre ikke hvor den er fra. "Juletreet" er laget med God Jul dies fra kaBoks. Litt glitterlim og noen bling.
Det andre kortet har også samme embossingfolder i bakgrunnen. Her går alt i hvitt, så det er vanskelig å få tatt et godt bilde. Dies fra Cottage Cutz, Die-Versions og Scrapmagasinet.

Takk for besøket! 
Ha en fin søndag :)

12 kommentarer:

Irene sa...

Flotte julekort du har laget! Er du i gang - så er du i gang. En god start. Og heldigvis er det en stund igjen til jul. Ikke for det - merker julerushet på jobb nå, så stilner det av litt igjen på slutten av november.

Jeg har også laget et par julekort faktisk, men er tregere til å legge ting ut på bloggen enn at jeg faktisk lager kortene. ;-)

Tone K. sa...

Så flotte julekort Unni :)
Så morsomt det øverste var med god jul i juletreform :D Artig :)
Og det nederste i bare hvitt....det er jo så rent og pent i hvitt :)
Herlig altså :)

Ha en fortsatt fin-fin søkndag :) Klem

BenteS sa...

Nydelige julekort!
Likte måten du har brukt "god jul"-die'en på :))

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så kæmpe nydelige og så elegante.. fin med embossingen

God aften , klem

Guri sa...

Så enkelt og så elegant! Likte veldig godt det øverste kortet. Trur eg må satse på enkle julekort som skal sendes i posten når eg skal starte med julekorta i neste mnd. (eller i des.)

Bodil sa...

Det var fine julekort :)
Har begynt på julekortene jeg også men ingen er ferdig ennå ;)

Birgitanita sa...

Nydelige julekort.
Jeg kjenner meg igjen i tanken med å lage julekort tidligere ja. Denne vinteren er jeg kommet godt i gang da med 6 julekort allerede men er ikke godt å si hvor lenge herligheten vil vare.
Det hvite julekortet var jo helt herlig.
Må kanskje prøve på et hvitt ett..
Klem fra Birgit.

Bente Årstad sa...

Kjempefine begge to og det blir ikke alltid som en hadde tenkt da:)
Jeg har vært igang lenge med julekortene, synes det er godt å få begynt tidlig:)
Klem Bente:)

RitaK sa...

Herlighet så stilige julekort Unni, og som vanlig kreativ bruk av dies. Love it <3

monicas papirhobby sa...

Nydelige julekort begge to. Så stilig og enkelt det røde og hvite.
Hvit på hvit er vidunderlig vakkert, så lekre detaljer.
Klem Monica

Pinklady 68 sa...

Nyydelige julekort!!
Du har laget såå mye fint siden sist jeg var innom Unni.
Kommoden bare helt rå lekker!!
Alltid kjekt med noen julekort klare for desember:-)..18 i boks hos meg. Nice:-)
Ha en fin kveld!

Klem Laila.

Lenas kort sa...

Så fine kort du har laget :-) Hvitt på hvitt er egentlig ganske lekkert :-) Ønsker deg en fin kveld :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...