lørdag 3. oktober 2015

2 konfirmasjonskort

Tusen takk for koselige besøk og kommentarer på minikommeden!

Av en eller annen grunn lager jeg ganske sjelden konfirmasjonskort. Langt mellom konfirmanter i min omgangskrets og tydeligvis hos de som bestiller kort hos meg også. Men av og til skjer det jo heldigvis :) Her er 2 kort til en konfirmant som liker fotball. Hun som bestilte kortene nevnte ingen spesielle lag heldigvis. Deilig for en gangs skyld å lage et nøytrale fotballkort! Slipper å måtte bruke spesielle farger osv :) 






I dag er det visstnok
WORLD CARDMAKING DAY 2015
Hurra hurra hurra!!!

Men er det ikke cardmaking day hver dag da? Det var min første tanke da jeg så dette på instagram. Og da jeg fortalte samboeren om hvilken dag det er i dag, sa han akkurat det samme :D
Uansett, ha en fantastisk fin dag og helg! 

7 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super flotte konfirmations kort... og jo, det er scrappe dag hver dag :-))

God weekend, klem

Words and Pictures sa...

Oh what fantastic masculine cards - love the monochromatic tones.
Alison x

Guri sa...

Du fikser konfirmasjonskort også du :)
Likte godt detaljen med fotballen som stikker utforbi kortet.

Tone K. sa...

Du og du, sååååå kule og stilige !!! :D
De stjernene inni ballen da....genialt Egon.....så tøft :D
Herlige farger og detaljer på begge to....stilig i kronomatisk :D

Ønsker deg en fin søndag og uke :D Klem

Heidi sa...

Jeg har hatt ei LANG bloggpause (og delvis scrappepause) men prøver nå å komme i gang igjen. Har sett langt bakover i bloggen din og sier bare.......Wow, så mye flott du har laget i det siste. Fotballkortene er bare superfine med masse flotte detaljer som du er så flink til.

Karin Dahl sa...

To fantastisk flotte kort, med mange fine detaljer:)
Enig med deg. Det er jo kortedag hver dag:)
Ønsker deg en fin onsdag:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

WOW for noen nydelige konfirmasjonskort , tøffe , stilige , og nydelige.
klem Synnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...