onsdag 17. desember 2014

Et lite ras med julekort

Dagene går fort mot jul, jeg må bare innse at jeg ikke rekker å lage så mange julekort som jeg burde. Har vel aldri laget så få julekort som i år. Aldri har jeg vært så sløv med blogging som i år heller. Det går evigheter mellom hvert innlegg her, men det som plager meg mest er at jeg er altfor sjelden på bloggbesøk hos andre! Satser på bedre tider neste år! :)

Her er et lite ras med røde julekort. Selv om rødt ikke er min favorittfarge, er det vel ingen tvil om at rødt er julefargen over alle julefarger :)













19 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfine julekort du har laget Unni
Ønsker deg ein knallfin jul også...klemz

Arnhilds Kreative hender sa...

En flott samling. Likte spesielt godt den festlige nissen på det 3. siste kortet. Kan jeg spørre hvor den er kjøpt. mvh Arnhild

Tone K. sa...

Åhh....så mange flotte julekort Unni. Herlige motiver og flott i rødt :D
Ønsker deg en riktig God Jul hvis jeg ikke skulle være inne her noe mer før jul :D
Klem

Grethe sa...

Hei Unni.

Nydelig kort du har laget, takker for titten i din flotte blogg. Stadig stas å kikke innom her, men er ikke bestandig like flink til å legge igjen spor etter meg.

Klem fra Grethe

Unknown sa...

Ååååh så flink du har vært (selv om du ikke synes det selv) Kjempeflotte og herlige kort. Rødt er nå julefargen over alle farger da, selv om dine kort blir fantastiske uansett hva du bruker. Her har det vært elendig med kortlaging. Var jo på Vestlandet 1 uke, og så var de her 1 uke, og da ble det ikke tid til noe som helst på hobbyrommet. Håper vi rekker å snakkes før jul. Hils. Klem Vivian

Unni A sa...

Jeg fant det motivet på Pinterest, Arnhild. Finner det ikke igjen nå dessverre, men skal si fra hvis jeg snubler over det igjen :)

Unni A sa...

Jeg fant, jeg fant :)
http://zoundsister.deviantart.com/art/Tomten-44920662

Arnhilds Kreative hender sa...

Tusen takk Unni. Ønsker deg en riktig God Jul.

Kari Anne's hobby sa...

Som alltid er det en fin inspirasjon og titte på bloggen din. Masse fine julekort du har laget :-)

Ønsker deg en God jul!

klem Kari Anne

RitaK sa...

Wow! Her var det masse lekkert å hvile øynene på Unni :-) Synes du har laget mange fine julekort jeg. Selv har jeg nesten sluttet å lage julekort, da bortimot 100 julekort før jul hvert år tok helt knekken på meg. Skal faktisk være gøy å lage kort!!! Kos deg med kortlaging og blogglesing i 2015, og veldig hyggelig når du titter innom hos meg og legger igjen dine herlige kommentarer. Det setter jeg stor pris på. Ønsker deg og dine ei koslig julefeiring ;-) Klem fra Rita

Rita sa...

Wow, så utrolig mange fine kort :) Rødt er heller ikke min favoritt farge, men det ble mange kort med rødt på hos meg også :) Her i huset feirer vi bursdag, jeg fyller år :) Man blir aldri for gammel for bursdagsfeiring :) Fin dag til deg :) Klem Rita

Karin Dahl sa...

Så mange fine julekort du har laget:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Pinklady 68 sa...

KJempe flott ras med julekort, Unni!
Herlige motiv, dies og layout..som alltid!! Du lager såå mye fint!
Rødt er julefargen hos meg også:-)
Riktig god jul og godt nytt år!

Klem Laila.

Guri sa...

Så mange flotte kort! Synes du har vert produktiv eg :) Blei ein del ganske enkle julekort på meg i år + at eg laga ein del like kort.
God jul til deg :)

Kjersti sa...

Så lekre kort Unni - og rødt er jo jul:) Alle er flotte, men jeg har nok den nissen du har satt strøm på som favoritt, for et herlig motiv!!
Håper du har hatt ei fin jul så langt - og godt nytt år når den tid kommer!
Klem fra Kjersti:)

Meretekj sa...

Her var det mange flotte kreasjoner.
Jeg håper at du får et godt og kreativt nytt år.
Klem fra Merete

Heidi sa...

Mange lekre julekort!
Ønsker deg et riktig godt nytt år Unni:)
Klem, Heidi:)

monicas papirhobby sa...

Godt nytt år:)
Her var det jammen en masse lekre julekort. Like flotte alle sammen.
Klem Monica

Cornelia sa...

Helt fantastiska kort i härliga julröda nyanser!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...