onsdag 22. januar 2014

Pay it forward

Nå har det gått en uke og tiden er inne for å trekke hvem jeg skal sende en overraskelse til på Pay it forward'en min. Men jeg trenger visst ikke å trekke.... det er bare 1 som har meldt seg på, nemlig RitaK.  Så da trenger jeg adressa di Rita, så kommer det noe i posten til deg en eller annen gang i løpet av året :) Nå må jeg gå i tenkeboksen og finne på noe.... :)

GIS BORT - Gitt bort til Anne May:)
Og når jeg først er her må jeg høre om noen har Fiskars skjærebrett. Min gikk i stykker etter mange års god bruk. Da jeg skulle kjøpe ny endte jeg opp med et Martha Stewart skjærebrett. Nå har det seg sånn at jeg har ryddet litt, og da dukket det opp noen refill blader til Fiskars brettet. Jeg kan kaste dem eller gi dem bort. Noen som vil ha? En pakke som er uåpnet og en med 1 kniv igjen.

3 kommentarer:

Unni A sa...

Så bra Anne May ! Da er de dine :) Adressa di har jeg vel allerede. Skal få dem avgårde i morgen :)

RitaK sa...

Jaja, det var da fryktelig dårlig respons Unni, men jeg blir ihvertfall med jeg ;-) Skal lage et innlegg i bloggen min sånn litt etter hvert... Adressa mi er: Rita Kjølvang, Mårvegen 4, 2827 Hunndalen ;-)))

Words and Pictures sa...

Sorry you had such a poor response, Unni - I missed it at the time, but also probably wouldn't have signed up... I'm already behind on two swaps I've promised to people - so I have to be careful how many promises I make!!
Alison xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...