lørdag 11. januar 2014

Dies :)

Som jeg nevnte i forrige innlegg fikk jeg julekort fra noen som jeg dessverre ikke rakk å sende tilbake til før jul. Fra Rita fikk jeg dette ubeskrivelig lekre kortet. Hvis du ikke kjenner til Rita og hennes fantastiske kreasjoner må du besøke bloggen hennes! 
Da jeg skulle lage et kort til Rita tenkte jeg at det måtte bli med masse dies, og det ble det :) Et vinterlandskap av hvit bazzill og bronsefarget kartong. 
 Det skulle egentlig bli et trappekort, men underveis ble det bare tull. Litt dybde er det hvertfall :)
Kortet ble litt tungt på forsiden, så det var litt vanskelig å få det til å stå pent. Det endte med at jeg limte en brettet kartongbit inni kortet for å holde det sammen og lagde skrivefelt på baksiden :)

Tusen takk for alle koselig besøk og hyggelige kommentarer på kortet i forrige innlegg!

Jeg melder meg på følgende utfordringer:
Nordsalten Hobbyklubb - #87 Punch / dies
Kort 'o' Mania - #99 Anything goes

God helg! 

21 kommentarer:

Guri sa...

Eg blir så imponert over måten du kombinerer dies på :) Dette var Lekkert!!!

Karin Dahl sa...

Rå lekkert kort du har laget til Rita:)
Så gøy å se måten du setter sammen alle de fine diesne på:)
Ønsker deg en fin lørdag:)
Clemzy Karin D

Åse-May sa...

Fantastisk kreasjon...lekker :)

Rita sa...

Yeah! Der er kortet mitt! Det er bare SÅ nydelig Unni, står i glasskapet i stua og stråler :) Viste det til mamma, hun ble meget imponert av alle diesene du har satt sammen og hvor lekkert kortet er :) Tusen, tusen takk igjen :) Ønsker deg en super fin lørdag :) Klemmer Rita

Tone K. sa...

wow....for en scene...du og du for et julekort.....ja det var rett og slett et kunstverk :)
Ønsker deg en god helg :)

Heidi sa...

Wow dette er så lekkert!
Så mange fine dies du har satt sammen:)
Så nydelig.
Ha en fin helg, klem:)

Pinklady 68 sa...

Å, så lekkert!!!!!!!! Fantastisk bruk av alle dine fine dies!!!
Ha en fin helg!

KLem Laila.

Words and Pictures sa...

That is so beautiful, Unni - wonderful use of the dies, and I love how dimensional it is.
Alison x

Gitte sa...

Super flot kort.

Meretekj sa...

Et utrolig flott kort!
Jeg ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem

Bente Årstad sa...

Bare et ord å si her NYYYDELIG, klem bente:)

Eva Helen sa...

Jeg Dånnner! Du er helt rååå.....flinkeste kortlager jeg vet om Unni.Vanvittig flott! elsker alle de diesene du har brukt.

Klem Fra Eva Helen

Eva Helen sa...

Skulle stå : Dåååååner....og ikke Dånnner hehe

Cornelia sa...

Ojojoj! Jag vet ingen i hela världen som är lika duktig som du att använda och kombinera dies till en helt fantastisk helhet, som det här helt underbara kortet! Otroligt vackert!

Linda sa...

Dette var bare helt fantastisk lekkert. Så utrolig gjennomført og flott :)

Connie sa...

Sååååååå lekkert :)
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

monicas papirhobby sa...

Så nydelig. Synes ikke det ble noe tull her jeg.
Må bare gjenta meg selv du er bare rå med dine dies.
Dette var bare drit lekkert. ( unnskyld uttrykket).
Ha en fin uke.
Klem Monica

Torill sa...

Kjempelekkert! Helt spesielt kort. Så artig bruk av dieser.

Torill

Karina Bunkenborg sa...

Wauw hvor er det flot!!! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Brita sa...

Nydelig! Fantastisk bruk av dies, passer fint til vår utfordring i NSHK. Takk for at du deltar!
Brita

Birgitanita sa...

Et nydelig kort må jeg si. :) Og flotte dies som du har brukt på en utrolig flott måte. Stilrent. dette likte jeg. Klem Birgit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...