søndag 14. februar 2016

Happy Valentine's Day

Morsdag og Valentine og søndag. Kan det bli bedre? :) 
Har laget et lollipopkort til min kjære samboer. Det røde hjertet er en dies han bestilte til meg fra Kina. Love-diesen er også fra Kina, fulgte med ekstra selv om vi ikke hadde bestilt den :) Måtte jo bruke disse diesene på dette kortet! 
 Jeg glemte visst å lage skrivefelt... Måtte lage kortet i smug når anledningen bød seg, og da jeg skulle forte meg å gjøre det ferdig i går, gikk hele skrivefeltet i glemmeboka. Pytt pytt, jeg tror han vet hva jeg ville ha skrevet :) 
Han ville nok blitt litt skuffet om han bare fikk et lollipopkort, til og med uten at jeg hadde skrevet noe som helst på det. Så han fikk litt sjokolade også :) 

Happy Valentine's Day! 
Og en fin dag til alle mødre 
og til alle andre også :) 

12 kommentarer:

Tone K. sa...

Åhh....så lekre hjerter :) Så mange fine detaljer...også så flotte bånd :)
Dette var hjerter med stor H altså :D Nydelige dies som vanlig også :)

Ønsker deg en fin søndag og uke.
klem

BenteS sa...

Så nydelig! Flotte dies du har brukt!
Skjønner han ble glad for gaven
- særlig da sjokolade fulgte med kortet ;)) det er aldri feil, ikke engang for mannfolka!

Dorthe sa...

Sikke et skønt kort! Lækre dies du har fået, især er teksten da bare fin.
God søndag aften.
Knus Dorthe

Irene sa...

Det var et flott lollipop-kort! Likte veldig godt kontrasten med de svarte detaljene. ♥

RitaK sa...

Kjempesøtt Valentine kort du har laget Unni, bare elsker disse lollipop-kortene :-)

Pinklady 68 sa...

Kjempefint Valentine kort til din kjære:)
Og nye dies...hmm...me like!

Ha en fin vinterdag!
Klem Laila.

Karin Dahl sa...

En fin hjertedies du har brukt og forvandlet til et dekorativt og flott lollipopkort til din kjære:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Sivic sa...

Koselig gave til mannen!
Her i huset ble det verken noe til meg eller mannen....... eller jeg skrøner litt :)
Noe fikk jeg, selv om min mann ikke hadde planlagt det......
Siste gang jeg hentet noe fra fryseskapet lå en leke mellom døra
(uten at jeg merket det )og resultatet ble mye is. Dette så min mann og iset av,vasket og ryddet i fryseskapet :) Herlig!!
Og utpå kvelden ble det litt sjokolade til morsdagen fra ungene :)
Helt topp !
Ha en fin dag,klem

Bente Årstad sa...

Dette var utrolig flott og ikke minst romantisk lollipop kort,masse hjerter og rødt. Kan ikke bli bedre:)
Klem Bente:)

Guri sa...

Så heldig gubben din var som både fekk romantisk kort og sjokolade :)

Rita sa...

så flott denne var :) Ser jeg henger litt etter på bloggrunden min. av en eller annen grunn kommer jeg meg sjeldnere og sjeldnere inn på bloggen... :/ Dagene går og det er mye annet som skal gjøres, men koser meg inninmellom med kortene mine og alt stæsjet :) Så mange fine kort du har laget under her :) God klem fra meg

Bente Årstad sa...

Stilige lollipop kort............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...