fredag 26. februar 2016

Bursdagskort i lilla og svart

Først og fremst, tusen takk for alle koselig besøk og de hyggelige kommentarene noen av dere legger igjen! Jeg setter så umåtelig stor pris på dem!
Her er enda et bursdagskort laget på bestilling. Hun som bestilte fikk selv et kort med dette motivet for noen år siden, og ønsket at jeg skulle bruke det på dette kortet også. Jeg fargelegger veldig sjelden motiv nå for tiden, men måtte til pers denne gangen. Ingen kommentarer om fargelegginga please, jeg kan ikke fargelegge :D 


Takk for besøket!
God helg :)

10 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Knallstilig og flotte friske farger og igjen du er rå med dies.........

BenteS sa...

Kjempeflott kort du har laget, Unni!
Knallfine farger sammen :))
Ønsker deg ei fin helg!

Karin Dahl sa...

Et detaljrikt og flott kort i fine farger:)
Fint pyntet både på utsiden og innsiden
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D

RitaK sa...

For et herlig bursdagskort til ei på 50, og som alltid så gjennomført både i farger, detaljer og alle sidene fint pyntet. Flink du Unni :-) God helg :-)

Lenas kort sa...

Så fint kort du har laget her :-)Lilla og svart er så stilig :-) Kortet er perfekt for en dame på 50 :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Guri sa...

Herlig bursdagskort til ei dame i sin beste alder :)
Lekre farger i lag.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydeligt med et herligt motiv... så flot farvelagt

Ha en fin søndag, klem

Birgitanita sa...

Flott kort du har laget i spreke farger.
Du som sier at du ikke kan fargelegge... tull og tøys..syns det ble flott jeg.
Klem, Birgit.

Tone K. sa...

Såååå stilig...og tøft....og flott :)
Nydelig pyntet og lilla og sort er jo bare så lekkert :)

Tuuuuusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min Unni. Du er bare en knupp ! :)
Klem

Synnøve Dyhring sa...

Tøft og vakkert , så mange fine detaljer. Fargelegging kan du , motivet er kjempefint farga. Klem Synnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...