tirsdag 1. april 2014

Bryllupskort - DT Card and Scrap

Så har vi kommet til april og det er ny utfordring hos Card and Scrap.
Konfirmasjon, bryllup eller baby

Jeg har laget mange babykort i år, men mitt DT bidrag til denne utfordringen er et bryllupskort.
Jeg har laget et hjertekort igjen, samme teknikk som babykortet til Herman. Stanset ut 2 store hjerter med en Cheery Lynn dies og skar den ene litt ned på midten. På babykortet rullet jeg flikene, her har jeg bare forsiktig brettet dem ned. Så ble hjertene limt sammen slik at det ble et lommekort med plass til en hjertetag :)
Denne gangen er vi sponset av 7 Dots Studio. De har så mange lekre mønsterark! Jeg har brukt Duchess fra serien Wonderland. Det syns nok best på baksiden av kortet :) 
Motivet er fra vår faste sponsor Digital Paper Shop

Håper du vil bli med på utfordringen vår! Og ta en tur og se alle de andre fantastisk flotte DT bidragene!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på dåpskortene i forrige innlegg! Jeg setter så umåtelig stor pris på hvert eneste besøk her i bloggen min!  :)
Ha en fin uke :)

20 kommentarer:

Jytte sa...

Så smukt et bryllupskort! Ih, så mange fine detaljer og så sødt et motiv.

Jeg vil da helt sikkert være med på udfordringen denne gang også.

Knus Jytte :)

Gitte sa...

Super smukt bryllupskort.

Åse-May sa...

Lekkert unni...:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Flott bryllupskort. Klem.

Dorthe sa...

Jeg må helt bestemt prøve at lave et af dine fantastiske hjertekort på et tidspunkt.
Dette kort er også helt utroligt smukt!

Knus Dorthe

Sivic sa...

Lekkert bryllupskort!
Klem

Jorunn sa...

Stilig! Jeg likte fargekombinasjonen og metallpynten :)
Klem, Jorunn

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig bryllupskort, Unni .

Klem,Kjersti

Bente Årstad sa...

Utrolig flott kort til brudeparet, klem bente:)

Heidi sa...

Dette var et nydelig bryllupskort.
Likte godt fargene du har brukt.
Klem Heidi:)

Rita sa...

Dette var rå lekkert Unni :) Du er så utrolig flink :) Her skinner sola igjen etter skikkelig storm i natt og morres, pyntetingene på trappa har flydd vegg i mellom, så må rydde opp litt glasskår etterpå... jaja, sånn er det her nord :) Ingen tegn til vår, for her er vinteren tilbake :( Klem Rita

monicas papirhobby sa...

Så nydelig, du er så flink med dine dies og pynting.
Klem Monica

Anneli sa...

Åååå vilket underbart kort, mycket fint . Kram Anneli

Linda sa...

Nydelig kort. Du lager noen utrolig flotte kreasjoner :)
Linda

Guri sa...

For eit lekkert bryllupskort! Stilig med den brettinga, og kreativ bruk av dies (som alltid) :)

Connie sa...

Rå lekkert hjertekort til brudeparet:)
Nydelig bretting.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Pinklady 68 sa...

Åå, så lekkert!! Hjertekort flust med lekre detaljer!! Perfekt til et heldig brudepar:-) Love it!!
Ha en fin fin helg!

Klem Laila.

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Lekre farger og flotte detaljer:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Cornelia sa...

Ett bedårande bröllopskort!

Birgitanita sa...

Et nydelig bryllupskort. :)
Med mange flotte detaljer. Ønsker deg også en flott uke tilbake. Klem Birgit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...