mandag 27. mai 2013

Vinneren av blog candyen

Så var dagen kommet, 27. mai, nøyaktig 1 år siden jeg startet å blogge. Så fort året har gått! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg lagde en blogg, enda jeg var en skikkelig anti-blogger helt fram til siste stund :P Jeg er så glad for at jeg har blitt "kjent med" så mange fantastisk flinke jenter! Så hyggelig å besøke alle bloggene jeg følger og så hyggelig å få besøk her i bloggen min :) Men nok snikksnakk, i dag skal jeg jo trekke en vinner av gaven jeg har ordnet i anledning dagen. 

Kjempehyggelig at så mange ville være med! Velkommen til alle nye følgere! Håper jeg ser dere av og til selv om det ikke er blog candy på gang :) Jeg besøker gjerne deg også! 
Jeg skulle så gjerne sendt en gave til alle sammen, virkelig! Men det kan jeg dessverre ikke. 

Vinneren er

*

**

***

****

*****

******

*******

********

*********

**********


Gratulerer! 
Send meg adressa di så kommer snart pakka i posten :) 
Mailadressa mi står i venstre sidebar.
Til alle de som ikke vant, bedre lykke neste gang! :)





16 kommentarer:

Gitte sa...

Tillykke til vinderen.
Tak for chancen Unni. :-)

Kari`s Hobbyrom sa...

Gratulerer til den heldige vinneren.
Klem Kari.

Jytte sa...

Tillykke til Anne Lill og 1000 tak for chancen for at vinde, Unni.

Knus :)

Rita sa...

gratulerer til vinneren :)

Sivic sa...

Gratulerer til vinneren, hun blir nok kjempeglad nå :)
1 år går fort, og det er kjekt at du blogger, det er koselig å besøke deg!
Ha ei fin uke, klem

Nina sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinner
:-) Nina

Anita sa...

Gratulerer så mye til vinneren :)

Karin Dahl sa...

Gratulerer til Anne Lill

Bente Årstad sa...

Gratulere så mye til vinneren:)

Heidi sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)
Klem, Heidi:)

Unknown sa...

Gratulerer til den heldige vinneren. Det blir nok en spennende pakke å åpne :-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Gratulerer til Anne Lill !

Klem,Kjersti

Anne Lill sa...

oi oi oi... det hadde jeg ikke fått med meg!!! Tusen takk!!! Superhappy!!! :)

Birgitanita sa...

Gratulerer så mye til vinneren :)

Words and Pictures sa...

Congratulations to Anne!
Alison x

Cornelia sa...

GRATTIS Anne Lill! För en flott premie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...