mandag 20. mai 2013

Pillowbox til konfirmant

Først og fremst, tusen takk for alle koselige besøk og vakre spor dere legger igjen her i bloggen min! Jeg setter så stor pris på hvert eneste besøk!
Jeg har hatt en fantastisk deilig helg på hytta. Så godt og varmt, en skikkelig smak av sommer :) Har veldig dårlig internet tilkobling her, så har ikke fått besøkt bloggene jeg følger. Gleder meg til å komme hjem å kose meg med å se alt det flotte som har blitt lagt ut i helga! Håper tilkoblingen holder til å få lagt ut dette innlegget nå da..... 


Her er en pillowbox til en konfirmant. Jeg kunne selvsagt ha laget boksen selv, men jeg hadde noen plastbokser det har vært påskegodt i. Dekorerte rett og slett en av dem. 
 Jeg husker dessverre ikke hva slags papir jeg har brukt, stort sett noe gammelt jeg har hatt lenge. 
 Stjernesirkelen er Memory Box hvis jeg ikke husker helt feil. 
En tag nedi boksen med pengelomme på den ene siden og skrivefelt på den andre siden.
 Sånn ser boksen ut på toppen. Som dere ser er lokket litt nedi esken. Jeg satt på et lite håndtak for at et skal være lettere å åpne. 

Jeg melder meg på følgende utfordringer:
Jeg har brukt begge deler :)

Alt går, veldig greit :)

Dette er vel lag på lag? Tror jeg.. :)

Hvertfall til en ung mann :)

Jeg er litt i tvil om jeg er kvalifisert til denne, har bingo på skrå, er det godkjent?? Hvis ikke får dere bare diske meg :) 
Punch/dies - bokstaver/tekst - charms/metall

Ønsker alle en fin uke! 

Hurra! Jeg ble en av top 3 hos That craft Place :)

24 kommentarer:

Rita sa...

Fantastiks Unni!! :) Så utrolig flink du er :) Og kreativ for ikke å snakke om det :) Denne var så stilig og så stilig pyntet. flotte mønsterark, farger og detaljer :) Ha en fin dag videre :) Her skinner sola :) Så det er bare å nyte dagen! Klemmer Rita

Guri sa...

Knalltøft kort. Flotte fargar i lag.

Heidi sa...

Utrolig stilig!
Tøffe detaljer og lekre farger:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)

Åse-May sa...

Stilig boks....tøffe detaljer også...klem

Grethe Røren sa...

WOW for en tøff boks!! Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Karin Dahl sa...

En tøff boks du har pyntet i fine sammensatte farger, med masse herlig pynt:)
Her har vi orerskyet vær i dag. Men ser jo hvor sola har tatt veien;)
Ønsker deg en fin 2 pinsedag:)
Clemzy Karin D

Gitte sa...

Super smuk boks.
Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
DT-Gitte.

Tone K. sa...

OI...så stilig :)
Kjempetøff altså. Så flott fargekombo, også så stilige detaljer...skikkelig fin :)

Ønsker deg en fin-fin uke :)

Linda sa...

Så tøff boks, likte godt fargene du
har brukt.
Klem Linda :)

Jorunn sa...

Så stilig! Det var et morsomt "kort". Likte veldig godt stjernesirkelen :)
Klem, Jorunn

Karina Bunkenborg sa...

Din æske er super fin og du er helt sikkert kvalificeret til at være med. Så tak fordi du deltager hos kort o mania!

Bente Årstad sa...

Denne var rett og slett bare så flott,
klem bente:)

Renate sa...

Utrolig stilig boks! Herlige mønsterark og herlig bruk av embossingfoldere og dies.
Ønsker deg en deilig uke! :-)

Words and Pictures sa...

Wow, such a cool make - a brilliant little gift box!
Alison x

Sivic sa...

Kjempefin konfirmasjonsboks !!
Jeg har nettopp fått tilbake telefon og internett, så nå har jeg kost meg med bloggen din i dag.
Mye fint og koselig lesing :)
Klem

Eva Helen sa...

Koselig å se hytta deres!Kortet du har laget er jo kjempe smart og praktisk og ikke minst så fin !

Klem Fra Eva Helen

Cornelia sa...

Toppsnygg ask till konfirmanten!

Connie sa...

Wooow så mye fint til konfirmanten :)
Herlige farger sammen og lekkert pyntet.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem Connie

Kjersti sa...

Så lekker boks, herlige farger og flotte detaljer her!
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg! Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Pinklady 68 sa...

En kjempe stilig og lekker boks til en heldig konfirmant:-) Helg på hytta høres herlig ut når været er topp!!

Ha en fin helg!
Klem Laila.

Gunn`s Kort sa...

Så mye stilig du lager:)
Klem fra Gunn

Kezzy sa...

Wow fantastic creation a really wonderful technique and great for a gift. Thank you for joining us at That Craft Place Challenge Blog. Happy Crafting :-) Kezzy xxx

Anne Lill sa...

Utrolig stilig!!!

Netti sa...

Hvor er det virkelig smukt lavet. Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...