fredag 27. mars 2015

God påske!

I går overrasket jeg kollegaene mine som påskehare på jobben. Jeg hadde tilfeldigvis 16 små poser liggende og det passet akkurat til å lage godteposer til de på avdelingen min pluss til noen ekstra jeg ville glede med en liten påskeoverraskelse :) Gjorde ikke så altfor mye utav posene, de går/gikk nok antagelig i søpla så fort posene er/var tomme. Posene er like, bortsett fra forskjellige motiv (fra Inkido) og så hadde jeg ikke nok bånd til alle, så jeg måtte bruke 2 forskjellige. 
God Påske diesen er fra kaBoks. Harepusen er fra Nille. Punchekanten Martha Stewart. Ramme bak motivet fra Marianne Design.

Man skal jo ikke gjøre forskjell på folk. Men jeg kunne virkelig ikke lage poser til alle på jobben, vi er tross alt ca 70 stk. Så da tenkte jeg at de andre avdelingene kunne få hvert sitt påskeegg. Kjøpte inn 4 gule påskeegg og hadde ikke større planer enn å fylle de med Twist. Men dere vet hvordan det er, jeg klarte ikke la være å pynte dem litt.... :D 3 av eggene malte jeg hvite, den 4. fikk beholde den orginale gulfargen.
Man kan ikke bare ha det gøy, man må jo ha det litt moro også sies det. En ekte påskehare må ha ører og tenna på tørk! Et lite besøk på TGR og så var det utstyret i orden :)

Her ligger alt klart til påskehare utdelinga mi :) Kyllingpapiret fikk jeg på TGR, sånt går jo selvsagt ikke i søpla :)
Og her er jeg, med nesa litt på halv tolv :D Skulle gjerne hatt bilde av noen av ansiktsutrykkene da jeg plutselig troppet opp seende sånn ut, det var tydeligvis ikke helt forventet :D
Påskehare-oppdraget er vel utført, nå tar jeg påskeferie :)
Ønsker alle en riktig
god påske! 

11 kommentarer:

Lenas kort sa...

Det var påske haren sin det :-) Herlig .....og lekkert! :-) Flink og snill du :-) Ønsker den en flott helg :-)

Guri sa...

Du må jo vere den perfekte kollega som sprer slik glede på jobben:)

Swissie sa...

Så fantastisk flott! Både ideene, utførelsen av gavene og måten du overleverte dem på! Jeg er helt imponert.
Håper ikke folk "bare kaster" disse posene, de er jo kunstverk!
God påske til deg!

Hilsen Liv i Sveits

RitaK sa...

Å herlighet Unni, du må vel være den snilleste og beste dama som finnes ;-) Og så morsomt at du ikledde deg påskehareutstyr, tenker folk på jobben var overrasket og fornøyde. Sånne krumspring piffer virkelig opp i hverdagen. Og disse fine små posene måtte da virkelig falle i smak (enkle du liksom!!!) Jeg er influensasyk om dagen, og dette innlegget "really made my day" ;-) Takk for at du er slik ei herlig dame Unni <3

Unknown sa...

Du er bare helt fantastisk Unni :-) Håper de på jobben virkelig setter pris på deg. Kjempeflotte poser og lekre egg. Og påskehareutstyret ditt var jo helt topp. Nå må du nok bare fortsette til neste år også. God påske til dere, og mange påskeklemmer. Vi er på Vestlandet og er barnepike, og nå er mormor sliten, men vi koser oss :-)

Connie sa...

Du er bare så snill :)
Heldig de som jobber med deg.
Nydelig alt sammen.
Tenkte på deg i går.
Ønsker deg en fin påske.
Klem Connie

Tone K. sa...

hihi....så herig Unni :)
Jeg skulle gjerne vært din kollega altså :D
Så utrolig søte gaver du har laget...skikkelig flotte :)
Ønsker deg en riktig god påske ! :)

Irene sa...

For et artig påske-sprell du hadde laget for kollegene dine! De ørene kledde du. :-) *hihi*

God påske til deg og dine. Regner med dere blir noen dager på hytta. Ikke mye vår der akkurat nå kanskje.

Her blir det et par dager jobb, eldstesnuppa har kommet hjem en tur. Jeg har planer om å scrappe litt og kanskje ordne et stevnemøte med symaskina.

Påske-klem fra Irene ♥

Pinklady 68 sa...

Gledespreder og en super snill kollega du er Unni:-) Herlig og morsomt innslag på arbeidsplassen!
Utrolig fine påskehilsner! Artig kostyme hadde du og :-) Herlig!!
Riktig god påske!

KLem Laila.

Karin Dahl sa...

WAW for et artig og fint prosjekt du har kost deg med:) Kan nok tenke meg at dine koleger ble overrasket og glade, når du stilte opp på jobb med alt dette:)
Ønsker deg en fin påske:)
Clemzy Karin D

Bente Årstad sa...

Så kjekt å få besøk av en slik kjekk og flott påskehare:) Skulle gjerne hatt en slik kollega,
nydelige alt i sammen,

God påske, klem Bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...