søndag 9. september 2012

Konfirmasjonskort

Jeg skulle så gjerne ha begynt på julekortene snart! Men det blir vel enda en stund før jeg kommer i gang med dem. Først må jeg få unna noen bestillinger og kort jeg skal gi bort selv de neste månedene.
Her er et konfirmasjonskort laget på bestilling. Jeg husker dessverre ikke hvor stempelet er fra, har glemt å skrive det opp. Noen som vet..? Jeg liker det hvertfall veldig godt og nå fikk jeg for første gang anledning til å bruke det :)

Kortet skulle ha pengelomme. Jeg valgte å lage lommer på begge sider med runde tags.

Stemplet tekst til konfirmant på den ene siden, og skrivefelt på den andre siden.  

Tusen takk for alle koselige besøk! 

8 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flott kort og kjempefint inni:) Jeg har heller ikke fått begynt på julekortene. Men det eeeeer leeeenge til jul:)
klem bente:)

Heidi sa...

Så flott kort. Ikke rart at du bruker lang tid på et kort med så mange flotte detaljer som du bruker. Jeg har heller ikke begynt på julekort. Klarer det ikke ennå, selv om jeg vet at jeg burde ha begynt.

morkaren sa...

Meget smukt kort til konfirmandten. knus morkaren.

Sonia sa...

Unni dear Unni, what a stunning card:) Fantastic creation with gorgeous papers and beautiful image:)
Happy Sunday:)
Sonia

Gitte sa...

Super fint kort.

Karin Dahl sa...

Et gjennomført og flott kort:)
Jeg har heller ikke fått startet på juleproduksjonen enda. Er vel på tide snart sikkert, om en skal få ferdig noen til jul;)
Ønsker deg en fin søndagskveld:)
Clemzy Karin D

Connie sa...

Så lekkert og gjennomfort kort:)
Herlig pyntet på alle sider.
Ønsker deg en fin uke.

Klem Connie

Tuppenshobbyblogg sa...

Fantastisk flott konfirmasjonskort.
Så nydelig motiv og pynt,og lekkert gjennomført fra a til å.

Klem, Kjersti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...