torsdag 31. mai 2012

Gaveeske med skuffer

Først og fremst må jeg si tusen takk for den varme velkomsten jeg har fått i bloggeland! Tusen takk for alle koselige kommentarer og til dere som har lagt dere til som følgere her! Jeg setter så umåtelig stor pris på det, tusen hjertelig takk!!

Og så var det gaveesken, hvordan ble den? Den fikk virkelig en total makeover, det er ingenting igjen av det grønne og rosa. Jeg tok ut skuffene og la på nytt papir både inni selve esken og på skuffene. Det resulterte i at det ble litt trangt, så jeg får dessverre ikke lukket den ordentlig. Det blir en liten glippe men det får ikke hjelpe... Jeg lagde også et bittelite kort i samme stilen som jeg skal legge i en av skuffene, evnt gi ved siden av.
Først et bilde av hvordan den så ut opprinnelig og hvordan den ble seende ut etter at jeg hadde gått løs på den, og så bilder fra diverse sider.






12 kommentarer:

Unknown sa...

Du får det til du lager det meste av enkle ting ;)

Heidi sa...

Ja, dette ble forandring! Den ble kjempelekker i flotte farger og masse detaljer.

Åse-May sa...

TAkk for koseligt besøk i bloggen min.
Hjelpes for ei fin pynta eske da....skikkelig lekker. Klemz

Tuppenshobbyblogg sa...

Boksen ble helt forvandlet og ble aldeles nydelig !!
Flotte papirer og lekkert pyntet.
Så flink du er .

Klem Kjersti

Gro sa...

Aldeles nydelig make-over du ga denne esken!
Velkommen som blogger, du bare måtte du også?

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Så flott eske!! Og du lager så mye lekre ting!!
Denne boksen er bare alldeles NYDELIG!!!!
Koselig at du har fått din egen blogg!

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Så flott eske!! Og du lager så mye lekre ting!!
Denne boksen er bare alldeles NYDELIG!!!!
Koselig at du har fått din egen blogg!

Irene sa...

Så nydelig denne boksen ble! Morsomt å se før-bilde også. At noe kan forvandles og bli så lekkert.

Eva Helen sa...

WOOOW sååå lekker!!!Likte mønsterpapiret og den vakre pynten du har brukt!


Det ble ikke ett bilde på meg,og syns det også var dårlig men artig var det !

Klem Fra Eva Helen

Solveig sa...

Den eska ble vakker!!! Nydelige papirer og flott pyntet!
Takk for opplysningen om punchen du brukte i 1 innlegg!
Beklager ble sein med svar, uten pc et par dager....

Ha en fin kveld!

Gitte sa...

Wauw sikke en flot gaveæske.

Lori Anderson sa...

Absolutely gorgeous!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...