onsdag 19. oktober 2016

Bloggpause

Jeg må bare innse og innrømme det, blogginga går dårlig for tiden. Det henger over meg hele tiden og jeg har verdens dårligste samvittighet fordi jeg ikke følger opp hos alle mine fantastisk flinke bloggvenner. Jeg stikker innom alle, men bare ser og beundrer og blir så imponert, men sniker meg stille ut igjen uten å legge igjen noen spor etter meg. Det går mot jul og jeg vet at tiden vil bli enda mer knapp framover. Så derfor har jeg bestemt meg for å ta en bloggpause inntil videre. Jeg skal fortsette å snike innom alle bloggene jeg følger selvfølgelig! Jeg må jo få med meg alt det flotte som lages av alle dere flinke damene! Så mye inspirasjon å hente! Og jeg er på Instagram og kommer til å legge ut det jeg lager der. Heldigvis har jeg funnet mange av dere der, men hvis du er der og jeg ikke følger deg, så si fra da så kommer jeg :) Og hvis du vil følge meg så er jeg her:

Men før jeg lukker og slukker her, må jeg legge ut et kort jeg lagde på bestilling i sommer. Det skulle være til en dame som er gourmet-kokk, elsker fotball og da spesielt VIF og Liverpool. Dessuten ville de gjerne ha med en glorie. Dette kortet satt langt inne, men til slutt ble det sånn:



Tusen takk for besøket! 
Sees på Instagram

10 kommentarer:

Guri sa...

Trist at du vil legge ned bloggen din. Det har vore hyggelig å kikke innom her sjølv om du ikke legger ut så ofte, og ekstra kjekt å få kommentarer av deg av og til. Kommer ikkje til å følge kortlagere på instagram eller facebook. Synes det er mykje kjekkere med blogg der det er forklaringer, fleire bilder av prosjektet og linker osv. Og sjølvsagt ekstra hyggelig med små og lange kommentarer på det eg lager.
Håper du dukker opp igjen i bloggverdenen ein gang:)

Tone K. sa...

Hei Unni. Trist at du tar en bloggpause....for jeg håper det bare er en pause? Men jeg skjønner deg godt. Ting tar tid og livet kommer noen ganger i veien.
Jeg gleder meg til å se mer fra deg igjen når du er klar for å legge ut her (her ikke på insta dessverre :(

Dette kortet var virkelig festlig og flott. Skikkelin fint som alltid. Renger med at mottaker var veldig fornøyd med dette :)

Stor klem til deg :D

BenteS sa...

Kortet ble skikkelig flott, så den utfordringen løste du med glans!!
Trist at du tar pause, men man kan jo ikke overkomme alt - så du er tilgitt ;)
Gleder meg til nye prosjekter fra deg når du kommer tilbake!

Sivic sa...

Så stilig kort du har laget!
Med glorie,kjøkkenutstyr og fotball,knalltøft!
Så synd at du vil ta en bloggpause, men vi må prioritere og alt tar sin tid.
Du får bare legge igjen en smiley når du er innom og sniktitter i bloggene, hvis du ikke orker å kommentere, så vet vi at du har vært innom på besøk :)
Ja julen nærmer seg fort, så vi går travle tider i møte, men tar vi oss tid til å nyte det, og senker skuldrene litt, kan det bli mye kos også.
Ønsker deg en fin dag, og håper du kommer tilbake når du føler for det :) Klem

RitaK sa...

Isj, så dumt da Unni :( ...men kjenner jo litt på at det av og til føles litt "meningsløst" å blogge, og bruke masse tid og energi på det, uten å få noe tilbake. Er så trist at det er blitt slik i bloggverden, at folk ikke titter i det hele tatt, eller bare titter uten å legge igjen en liten hilsen av og til.... Behøver ikke kommentere hver gang, men av og til har vi vel tid til ;-) Men det er vel instagram som er "in" nå, så da får man følge med der isteden da.... (selv om man ikke ser detaljer osv på samme måte!!!!)
Flott og detaljrikt kort du har laget, og jammen klarte du å innfri alle ønskene også.... ;-)
God førjulstid, og bloggpause, så håper jeg å høre noen livstegn fra deg innimellom likevel <3 Klem fra Rita

Bente Årstad sa...

Håper det BARE blir en pause, kommer tilå savne deg her inne.
Men har full forståelse for det og vet at det tar tid å blogge og legge igjen kommentarer:)
Har ikke instragram så jeg får ikke fult deg videre, men lykke til:)
Kortet var nydelig som vanlig of fullt av flotte detaljer:)
Klem:)

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig kort :-) Flink du Unni :-) Håper det bare er en pause! ....men fant deg på instagram ;-) For min del så er det viktigere att du legger ut på bloggen din enn att kommentarene popper inn på bloggen min! Du gir så mye flott inspirasjon til oss her inne i blogg verdenen. Håper å se deg her inne igjen :-)Ønsker deg en flott helg :-)

Karin Dahl sa...

Et kreativt og flott kort du har klart å få med alle ønskene til kunden:) Tipper mottaker ble superfornøyd:)
Utrolig trist å høre at du tar en pause fra bloggen. Men slik er det noen ganger. Håper å kunne se dine innspirerende og flotte kreasjoner snart igjen, her i bloggen. Liker bloggen best jeg, for her får en med seg flere av detaljene du er så flink til å få med på dine flotte kunstverk:)
Ønsker deg en fin og kreativ førejulstid, og jeg følger deg jo på insta, så jeg får med meg det du legge ut der:)
Clemzy Karin D

Meretekj sa...

Et nydelig kort du har laget. Jeg har selv hatt en lang pause fra bloggingen. Nå er jeg tilbake, og det er godt. Jeg håper at du igjen kjenner at du får lyst å blogge igjen.
Klem, Merete

Pinklady 68 sa...

Om du er innom bloggen Unni: Godt nytt scrappe år!
Kommer til å savne deg i blogg verdenen...du inspirerer virkelig:-)

Klem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...