onsdag 14. september 2016

Staffelikort til brudeparet

Hei! Long time no see!
Jeg har et kjempeproblem, tida strekker ikke til for meg! Jeg rekker visst aldri å sette meg ned for å ta en bloggrunde, se på alt det lekre som er laget og legge igjen en liten kommentar. Jeg følger så mange flinke og produktive jenter! Og siden jeg ikke har hatt tid til å besøke noen, har jeg ikke hatt lyst til å legge ut noe selv heller. Dvs. jeg har vært innom både den ene og den andre flere ganger, men bare på mobilen og der synes jeg det er så tuklete å skrive. Men nå har jeg fått streng beskjed av noen om at jeg skal legge ut mitt uansett hvor dårlig jeg er til å følge opp hos andre. Liker det ikke!!! Men etter mye mas så får jeg vel legge ut dette bryllupskortet jeg lagde tidlig i sommer. 
Brettekort, staffeli denne gangen. Med en liten vri inni :)





Takk for besøket!
Ikke gi meg opp da, plutselig er jeg sterkt tilbake :) 

10 kommentarer:

BenteS sa...

Åh, Unni, dette var kjempelekkert!
Så flotte de chipboard'ene på framsida var (eller er det dies; litt vanskelig å se ;) )
Artig vri du har laget på kortet - det gjorde seg godt!
Skal si du er i besittelse av mange flott dies - og flink til å bruke dem :))
For all del ikke ha dårlig samvittighet for ikke å kommentere alle du følger og titter innom, og la det i hvert fall ikke hindre deg i å legge ut prosjektene dine - da går vi glipp av mye flott som er til stor inspirasjon!!

Tone K. sa...

åhh...så koselig å se deg igjen Unni :D
Sier som de andre....du må legge ut selv om du ikke har tid til å gå innom andre. Vi blir jo inspirert av det du lager for det :D
Knallfint kort!! Jeg likte den mann og dame diesen du har brukt....skikkelig flott.
Masse flotte detaljer også som vanlig :D
Virkelig koselig å se deg igjen Unni :D
Klem

ps.....skal du på messa på Hellerud forresten? (mulig jeg har spurt før...meeeen.... :)

Linda sa...

Nydelig bryllupskort. Mange flotte dies du har brukt her.
Du lager utrulig masse fint.
Klem Linda

Heidi sa...

Se der var du ja :)
Bare se å legg ut det du har å vise oss.
Vi har vel alle vert der at en ikke klarer å komme over alt i hverdagene. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for.
Legg ut det du vil og besøk og skriv til de du vil.
Det er du som styrer.
Skal nå ikke gi deg opp jeg, har selv hatt det på samme viset.
Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Så skrives vi snart :)
Klem Heidi:) P.S: Nydelig kort.

Lenas kort sa...

Knall fint bryllupskort :-) Så fint å se att du blogger litt igjen :-) De er til stor glede for oss som følger med på deg :-)

Karin Dahl sa...

Et kreativt og fint kort, med mange fine detaljer på alle flater:)
Serførgelig skal du legge ut det du lager, selv om du ikke rekker å legge igjen en hilsen, hos alle de du er innom og titter. Du er jo ikke alene om å gjøre det;)
Så legg ut det du lager og ikke snyt oss for dine fine ispirerende og kreative kort:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Guri sa...

"Dies-dama" imponerer igjen med eit delikat bryllupskort med mange lekre dies :)
Fortsett med å legge ut det du lager i bloggen din, og legg igjen kommentarer hos andre når du får bedre tid :)

Tove Strand Bjørgan sa...

Fantastisk flott kort. Massevis av herlige detaljer, utrolig gjennomført. Digger diesen du har brukt på baksiden.

Mvh Tove.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smukt og gennemført med lækre detaljer

Jeg har det ligesom dig med tiden, men nu vil jeg se om jeg ikke kan blogge engang i ugen igen og komme på blog rundfart .... det er så hyggeligt

Ha en rigtig dejlig weekend , klem

Bente Årstad sa...

Så kjempelekkert, fylt med flotte detaljer som alltid fra deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...