fredag 15. juli 2016

Bloggferie

Det er sommer! Kanskje ikke alltid været er helt enig med meg i det, jammen er det ustabilt i år! Jeg har ikke hatt ferie ennå, men det er ikke så lenge før nå. Og da håper jeg det beste sommerværet kommer :) Men jeg har visst tatt bloggferie ser det ut til! Både blogg- og scrappeferie. Har nesten ikke laget noe de siste månedene. Og pc'n har fått stått i fred, den har fått en velfortjent ferie. Jeg burde absolutt ha vært på bloggbesøk, tenker stadig på alt det lekre jeg går glipp av! Må se å få tatt meg en runde ganske snart!

Har som sagt laget veldig lite i det siste. Og av det lille jeg har laget, er jeg ikke like fornøyd med alt heller. Dette kortet ble ikke i nærheten av hva jeg hadde tenkt. Men ga opp og lot det bare være sånn til slutt. 
Utgangspunktet for dette kortet var blondeglidelåsen jeg kjøpte for lenge siden. 
Baksiden av kortet:

God sommer! 

7 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Unni :) God sommer!

Unknown sa...

Skjønner ikke hvorfor du ikke er helt fornøyd med dette kortet. Det er jo nyyyydelig :-) Skjønne farger :-) Har vært veldig sløvt på hobbyfronten her også veldig lenge nå, men håper det tar seg opp etter hvert :-) God ferie :-)

BenteS sa...

Kortet er nydelig, så det kan du gjerne være fornøyd med :))
Artig med glidelåsen, flott detalj!
Ønsker deg en riktig god sommer - og en herlig ferie!
Uansett hvordan været blir - nyt fridagene dine!

Tone K. sa...

Hei på deg :)
Jeg synes kortet ble nydelig jeg da :) Men, jeg skjønner hva du mener. Vi har en ide i hodet og når det ikke blir som forventet er vi ikke helt fornøyde....men som sagt...for meg far det helt supert :)

Ønsker deg en riktig god ferie Unni.
Stor klem til deg :)

Lenas kort sa...

Så lekkert kort du har laget her :-) Me like :-) Ønsker deg en flott sommer :-)

Karin Dahl sa...

Syntes nå kortet ble lekkert i duse fine farger:)
Er ikke alltid like greit, når vi har noe i hodet og det ikke blir slik;)
Ønsker deg en fin ferie når den dagen kommer:)
Clemzy Karin D

Heidi sa...

Nydelig kort du ar laget her.
Det er nå greit å ta seg litt bort fra det en holder på med av og til.
Koble ut litt av alt. Er bare deilig det.
Ønsker deg en herlig sommer og ferie. Bare å nyte.
Klem Heidi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...