søndag 24. april 2016

Til en sportsfisker

Et kort fra en sportsfisker til en annen. Bestillingskort fra en kollega. Jeg spurte om han hadde et fint bilde av jubilanten, og det hadde han selvsagt. Bildet ble utgangspunktet for hele kortet, i farger og detaljer. 
Det er vel ingen stor overraskelse at jeg har brukt endel dies igjen... 
Hulldies fra Sizzix
A-2 Fancy Ribbon Threader fra Spellbinders 
Grape Wine Border fra Memory Box
Fisker fra Kort & Godt
Og en hjørnepunch fra EK
Diverse metallpynt litt herfra og litt derfra
Mønsterpapirene aner jeg ikke, noe gammelt jeg hadde liggende. 

April er lunefull! Jeg trodde våren hadde kommet, men i dag snør det igjen. Hvem har bestilt det?? Men det er heldigvis bare litt fjonefjas, det legger seg ikke. Håper jeg....

Takk for besøket
og god søndag! 

12 kommentarer:

Irene sa...

Dette var et kjempestilig og tøft kort! Så mange og fine detaljer. Og ikke minst gjennomført alle sider!

Det var kjempekoselig at du hadde tid til å møte meg i Oslo og et kafebesøk. Endelig fikk vi det til etter mange år. ♥ ♥ Tida gikk så altfor raskt, men det er jo sånn det er.

Godt å komme hjem igjen, og prøve lande litt. Her ligger snøen rundt husene, men det forsvinner nok snart igjen. Vi setter bare ekstra pris på våren - når den kommer for fullt. ♥ Skal etterhvert sjekke kofferten og se hva jeg fikk med meg hjem fra Bikuben. Kunne nok vært mere, men var litt selektiv og tenkte på hva jeg kom til å bruke senere. Men nå vet jeg iallefall veien. :-)

Klem Irene ♥

Tone K. sa...

Åhhh....så tøft og stilig og flott :)
Så mange kule og tøffe detaljer....boksåpneren med metallpynt hengende...så stilig da :) ....fiskeren....og stencil-bruken....kjempetøft :)
Flinka ! :)

Ønsker deg en fin søndag og uke :)
klem

Lenas kort sa...

Knall fint kort til en fisker på 50 :-) Så kult det ble med denne fiskeren inne i kortet :-) Likte godt opphenget på tabben (eller hva denne brusboks dingsen heter!) Fin måte å feste det til kortet på. Ønsker deg en fin søndag :-)

BenteS sa...

Kjempestilig kort, Unni!
Og alle de flotte dies'ene du har brukt.
Likte også godt detaljen med "tab'en" som oppheng - kreativt :))

Linda sa...

Stilig kort til sportsfiskeren. Artig detalj der du har brukt
den dingsen som du åpner bokser med, (har ikkje navn).
Hvordan har du festa den?
Ha en fin søndagskveld.
Klem Linda

Birgitanita sa...

Her var det en stund siden jeg har vært innom og mye flott har du laget. :)
Nydelig fiske-kort og flotte dies inni.
Klem fra Birgit.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så lækkert et kort, hvor alting matcher det skønne foto

God mandag, klem

Unknown sa...

Fantastisk stilig og flott kort :-) Alle detaljer du klarer å få med på et kort!!! Og helt perfekte farger og mønster på alt papiret. Og som vanlig, helt perfekte dieser til motivet :-) Det var helt hvitt her også da jeg sto opp i dag, men nå er det heldigvis borte igjen :-)

Bente Årstad sa...

Knallstilig kort, så aldeles perfekt til en hobbyfisker.
Med alle disse flotte detaljene,
klem Bente:)

Heidi sa...

Så stilig!
Masse flotte detaljer:)
Klem, Heidi:)

Dorthe sa...

Super sejt og meget personligt kort!
Det er så fint som du også har pyntet kortet indeni.
God weekend snart.
Knus

Karin Dahl sa...

For et persjonlig og flott kort du har laget:)
Mange fine detaljer, både på utsiden og innsiden.
Dette kortet tenker jeg nok både bestiller og mottaker blir knallfornøyd med.
Ønsker deg en fin kveld og en god helg:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...