søndag 1. februar 2015

Bryllupskort

Dette bryllupskortet lagde jeg i fjor sommer. Dvs jeg begynte på det i fjor sommer. Så ble det liggende i mange måneder uten at jeg fikk gjort det ferdig inni. Det skjer ikke ofte at jeg ikke gjør et kort ferdig inni også når jeg først holder på, men om jeg ikke husker helt feil måtte jeg legge det til side fordi det var noe annet som hastet veldig. Det lå på pulten min, jeg så det stadig vekk. Men å få gjort det ferdig satt visst langt inne. Ikke før jeg fikk en bestilling på bryllupskort som hastet litt og jeg ikke hadde tid til å begynne på et nytt, først da fikk jeg endelig gjort det helt ferdig :) 
 Bakgrunnen er bølgepapp med håndsydd kant og frantage embossing. Brudeparet er chipboard fra Wycinaka, malt hvitt og krakelert. 
Dies fra Die-Versions, Cheery Lynn, KaBoks og Nellie Snellen. 

Tusen takk for besøket! Og en ekstra tusen takk til dere som legger igjen så hyggelige kommentarer her hos meg :)
Ha en fantastisk fin søndag! 

14 kommentarer:

Sivic sa...

Dette ble nydelig!!
Om kortet ligger litt før det blir ferdig gjør ikke noe, når sluttresultatet blir så flott som dette :)
Her har vi et nydelig vær i dag, med frost og sol. Må nok ut og ta en søndagstur på stranda i dag.
Ha en fin søndag, klem

Cornelia sa...

Fantastiskt vackert bröllopskort! Underbara detaljer och så stiligt färgval!

Guri sa...

Stilig!!! Fin detalje med den håndsømmen:)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydeligt, Unni ... så flot med syninger og bølgepappet . Meget romantisk med det fine brudepar

God søndag, klemm

Tone K. sa...

Sååå stilig ! :D
Herlig i beige og hvitt altså. Det slår aldri feil...det er så flott ! :D

Ønsker deg en fin-fin søndag :D

Pinklady 68 sa...

Lekkert bryllupskort! Romantiske detaljer og kjempefine dies:-)
Det er ledig plass på neste Skedsmotreff om det passer Unni. Fredag 13 februar fra kl17-ca kl 24.oo.

Klem Laila.

Unknown sa...

Nyyyydelig kort Unni :-) Hadde aldri kommet på å bruke bølgepapp på et bryllupskort, men det ble jo kjempeflott. Veldig flott dieser også. Hils. Klem fra Vivian.

morkaren sa...

Hvor er det smukt, det var godt du fik det færdigt, synd det bare skulle ligge på dit skrivebord. knus morkaren.

Bente Årstad sa...

Lekkert kort,flott effekt med bølgepapp og søm,
klem bente:)

Anne H. sa...

Så flott bryllupskort du har laget!
Stilig bkgrunn, fine farger og flotte detaljer.
Anne

Dorthe sa...

Superflot bryllupskort!
Jeg er vild med de farver du har brugt!
Knus Dorthe

Linda sa...

Dette kortet var jo bare kjempelekkert, stilig med bølgepappen som du har brukt.

Klem Linda

Gunn`s Kort sa...

Nyyydelig, rett og slett :)
Klem fra Gunn :)

EllenFossli sa...

Så stilig, med nydelige detaljer....... så mange :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...