søndag 27. juli 2014

Bursdagskort til niesa mi

Hei! Her har det vært stille en stund, jeg har visst hatt en lang blogg-ferie. Det har rett og slett vært for varmt. Gradestokken på hobbyrommet mitt er i ferd med å sprenges, og jeg koker bort når jeg sitter her for lenge. Men i dag tok jeg meg endelig en bloggrunde. Det var jammen på tide! Det er tydeligvis noen som orker både å lage de lekreste kreasjoner og å blogge selv om det er sommer og varmt :) Her blir det ikke laget mye nå for tiden. Men heldigvis rakk jeg å lage et bursdagskort til niesa mi før det ble helt uutholdelig her. Og når jeg først er logget på kan jeg jo alltids legge det ut nå :) Et ganske enkelt kort, med dies fra Memory Box og Poppy Stamps.
Pengelomme inni kortet. Diamond Background dies fra Poppystamps her også, i tillegg til en Marianne og en Lea'bilities ramme. 

Tusen takk for alle koselige besøk og kommentarer i forrige innlegg! Og hjertelig velkommen til nye følgere! Så hyggelig at dere har funnet veien hit :)
Ønsker alle en fortsatt god sommer! 

16 kommentarer:

morkaren sa...

Et meget smukt og stilfuldt kort, der er også ulideligt varmt her. knus morkaren.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så smukt og elegant... her er det også alt for varm til bloggen :-))

Ha en god søndag, knuss

Words and Pictures sa...

Stunningly elegant work, Unni - what a beautiful card.
Alison xx

Gunn`s Kort sa...

Nydelig kort! Her er det også alt for varmt på hobbyrommet :)
Klem fra Gunn

Sivic sa...

Flott bursdagskort til niesa di.
Jeg er heldig å ha hobbyrommet mitt i kjelleren, kjølig og godt der.
Men jeg blir god i varmen, så jeg er ute hele dagene når vi har så flott vær.
Starter gjerne dagen med et morgenbad, 21 grader i sjøen( sjeldent varmt ) og 23 g i lufta, slikker sol og tar et kveldsbad om kvelden, da ligger det på 23 grader, deilig!!
Ubehagelig for dem som ikke er glad i varme, men helt topp for oss som blir gode i varmen.
Ha en fin sommer videre,klem

Åse-May sa...

Nydeligt kort.....har hatt litt ferie fra hobbyrommet eg og på det varmeste, men benytter meg ein tur innom visst det regner...:)

Connie sa...

Nydelig bursdagskort til din niese.
Så lekkert pyntet.
Herlige den diesen.
Ønsker deg en forsatt fin sommer i varmen.
Klem Connie

Dorthe sa...

Smukt og elegant kort. Jeg elsker den die fra Poppystamp - den er utroligt flot!
God ny uge til dig.
Knus Dorthe

Heidi sa...

Et nydelig kort du har laget Unni!
Lekre detaljer som vanlig:)
Ja her er det også på samme måte, hobbyrommet får stort sett være i fred nå. Det er rett og slett for varmt for min del. Solen må gjerne skinne men det kan godt bli litt kjøligere.
Klem, Heidi:)

Birgitanita sa...

Et nydelig kort du har laget med flotte dies. :)
Her er det også i varmeste laget til kortlaging.
Jeg kjenner jeg begynner å få "suget" etter å leke meg med papir igjen..ikke har det vært handlet noe og ikke ryddet nede hos meg.huff huff..
Det hjelper å titte innom hos andre som er produktiv og du har bestandig noe lekkert å hvile øynene på.
Ønsker deg en flott sommer videre. Klem.

Jorunn sa...

Så nydelig! Jeg har den diesen selv, og den er bare så fiiin :)
Klem, Jorunn

Tuppenshobbyblogg sa...

Sååå nydelig kort du har laget til niesen din .
Flotte dieser og så stilig med blomsten.
Dette likte jeg godt.

Klem fra Kjersti

RitaK sa...

Stilrent og lekkert kort du har laget Unni, og som vanlig kreativ og flott bruk av dies :-) Samme her også, helt ulevelig oppe på scrapperommet mitt, så det har kun blitt brukt til helt nødvendige prosjekter i sommer. Når vi er så heldige å ha så flott og varmt vær, velger jeg å bare nyte det, så her får hybelkaninene formere seg, og kun det aller nødvendigste blir gjort inne. Blir sikkert tidsnok dårlig vær, og tid til å vaske og rydde utover høsten. Kos deg ute i varmen Unni, så får vi kose oss inne på hobbyrommet utover høsten og vinteren. Stor klem fra Rita

Jennipher sa...

Absolutely perfect inside and out!

Cornelia sa...

Ja, nog är det varmt alltid! Och annat lockar kanske lite mer än att sitta inne och "klippa och klistra". Själv försöker jag vara ute så mycket som möjligt och njuta av den fantastiska sommaren!

Fast lite "jobb" blir det, förstås... jag har målat ett par fönster och klippt gräs och sånt.

Nog babblat. Ditt kort är jättefint, vackert och välstämt!

monicas papirhobby sa...

Nydelig bursdagskort, den Diamond Background er bare så lekker. Har den jeg også men har ikke brukt den ennå. Har hatt ferie fra hobbyrommet og nesten ikke hvert her inne. Vi har jo hatt en kjempesommer så jeg har bare nyta fin været.
ha en flott helg.
Klem Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...