søndag 24. februar 2013

Mer embossing

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på embossing kortene! Jeg vet de er litt annerledes, men jeg synes det er gøy å variere litt. Jeg får ikke til det jeg aller helst vil klare, nemlig nydelige fargelagte motiv og lekre vintage og shabby kort. Jeg elsker sånne kort!! Men det får noen andre lage, så prøver jeg meg på diverse andre varianter :) 
Her har jeg brukt noen gamle embossingfoldere fra Cuttlebug. Jeg har embosset på Tim Holtz kartong, sånne som ikke er helt gjennomfarget. Så pusset jeg forsiktig over med fint sandpapir slik at den lyse fargen inni kartongen kom fram på embossinga. Enkelt og greit :) Måtte selvsagt ha på noen halvperler og en sløyfe, jeg har litt dilla på det :) Prikkeradene mellom blomstene er embosset, ikke halvperler. 
I dag er det knallvær ute! Sol og ganske varmt, så deilig :) Tror nesten jeg må ut og gå en tur i dag. Men først må jeg ha meg en kaffekopp til og ta en liten bloggrunde :)
Ønsker alle en fin søndag! 

12 kommentarer:

Gitte sa...

Nydeligt kort.
God søndag.

Heidi sa...

Dette var da utrolig elegant. Lekkert.

Klem Heidi:)

Guri sa...

Eit elegant kort du har laga her. Skulle tru det var meg du skreiv om, ønsket om å kunne fargelegge motiver og lage shabby kort :) Har kjøpt litt fleire tusjer nå, for eg har ikkje gitt opp ennå :)

Karin Dahl sa...

Enda et lekkert embossed kort:)
Likte godt oppsettet på kortet:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Rita sa...

dette var kjempe fint :) Likte godt fargevalget :) Og veldig fint med sløyfa og halv perlene :) Klem Rita

Heidi sa...

Det er lenge siden jeg har vært i bloggverdenen og bloggen din og her har det virkelig kommet mange flotte prosjekter i det siste!

Tuppenshobbyblogg sa...

Så stilfullt og elegant kort.
Skikkelig lekkert .

Klem,Kjersti

Sonia sa...

Terrific card my dear friend^_^
Gorgeous embossing^_^
Big hug,
Sonia

Gunn`s Kort sa...

Så utrolig lekkert!
Jeg er sikker på at du klarer det meste, enten det gjelder fargelegging eller å lage vintagekort:)
Klem fra Gunn

Pinklady 68 sa...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:-)
ET nydelig kort du har laget her!
Tok en kikkerunde hos deg og du lager mye fint!
Bryllupshjerte var utrolig lekkert!! Wow, faktor de lux!!

Klem Laila.

Irene sa...

Et flott embosset kort! Har noen embossingplater liggende jeg også, men glemmer å bruke dem. Må vel bare innrømme at jeg ikke har oversikten hvor jeg har alle tingene mine. Så blir jeg glad når jeg endelig finner igjen akkurat DEN tingen. :-)

Tone K. sa...

Lekkert altså ! :)
Så flott embossing og ikke minst farger ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...