fredag 18. januar 2013

Kalender del 1

Han bestilte et kort, men det ble en kalender... 
En kollega lurte på om jeg kunne lage et kort til datteren hans som fylte år. Han hadde mange bilder han gjerne ville ha med i kortet og for å få plass til alle bildene fant jeg ut at jeg kunne jo lage en kalender. Dette satt jeg med i romjula og jeg måtte bli ferdig før nyttår. Romjula er alltid for kort synes jeg, men i år ønsket jeg mer enn noen gang at den skulle vært mye lenger! Skulle ha gjort mye mer ut av kalenderen hvis jeg bare hadde hatt mer tid! 

Forsiden. En nydelig jente som er kjempeheldig som har en fantastisk far! 

Side 2 er en tekstside med en hilsen fra faren. Har selvsagt fjernet teksten her på bildet. 

Januar. Det ble en fargerik kalender for jeg har plukket farger fra bildene. 

Februar. Jeg har sladdet noen av bildene etter ønske fra mottaker. Enda hun var så søt her! :)

Mars. Det er påskemåneden, derfor valgte jeg litt gult her. 

April

Mai. Hurra for 17. mai! :)

Alle bildene er tatt før jeg satte sidene sammen med Bind-it-all. 
Resten av kalenderen kommer i et nytt innlegg senere. Dette får holde for denne gangen :)
Tusen takk for alle hyggelige besøk! 
God helg! 

9 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

WOOOOOW!! For en utrolig nydelig kalender og for et arbeide du har lagt ned i den!
Klem fra Gunn

Rita sa...

GUD SÅ LEKKERT!! Og dette må ha tatt mye tid, så flink du er :) Nydelige farger og oppsett :) Ønsker deg en kjempe fin helg :) Jeg skal prøve å være litt kreativ i helgen, har hatt meg en liten "fri uke" fra scrappingen. Klemmer Rita

Kari Anne's hobby sa...

Så stilig! Tenker de blir fornøyde med sååå fin kalender :-)

Har noen bestillinger jeg også nå, så må bruke helgen inne til kort.


Klem Kari Anne

Sonia sa...

Gorgeous calendar my dear and lovely images,adorable and sweet^_^
Also beautiful colors used^_^
Have a wonderful weekend^_^
Hugs,
Sonia

Kari Anne's hobby sa...

meld deg på kurs! Så går vi sammen :-)

Sivic sa...

Utrolig flott kalender!!
Mye arbeid, men din kollega ble nok veldig fornøyd.
God helg,
Klem

Bente Årstad sa...

Så utrolig flott kalender og mottaker ble nok glad for denne, klem bente:)
ps. Likte godt at du hadde tatt opp fargene fra bildene på de enkelte mnd.

Connie sa...

Nydelig og personlig kalender:)
Lekkert.
Fint når bildene passer fint til oppsettet.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Hei Unni. Hadde glemt ditt spr. i bloggen, beklager, men fonten heter Black Chancery:)
klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...