lørdag 18. august 2012

Rundt babykort

Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått på flaskene! Jeg lovet at det ikke skulle komme flere rosa flasker nå, men jeg sa ingenting om kort...!? :-P For her kommer nemlig et rosa kort... Babykort til jente, og da har jeg vanskelig for å velge andre farger enn rosa.
Jeg hadde lyst til å lage et rundt kort denne gangen, bl.a fordi jeg brukte den nydelige Sophia's Heart diesen fra Cheery Lynn. Jeg har brukt den på alle sidene, men klipt bort den midterste delen og bare brukt hjertene på skrivefeltene. 
Har også brukt Spellbinders Doily Heart Circle på forsiden og Quickutz/Lifestyle Floral Doily inni kortet.(skal innrømme at jeg brukte litt tid på å finne ut hva disse diesene het nå... :) 
Har laget innsiden litt annerledes enn jeg pleier på runde kort. Har sett denne varianten rundt omkring og måtte jo prøve jeg også. Har forresten brukt Cheery Lynn diesen på baksiden av skrivefeltene også, og der beholdt jeg midten. Men det har jeg visst glemt å ta bilde av.
Baksiden. Jeg er så glad i det stempelet fra Papirloftet! Er så lei meg for at de har forsvunnet :( Men å finne en fin rosa stempelpute som egner seg på clearstamps er vanskelig! Tips mottas med takk :)

8 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Et nydelig rosa babykort og en flotte dies du hadde brukt:)
klem bente:)

Gitte sa...

Sikke et fint babykort. Lækkert stempel.

morkaren sa...

Hvor er det dejligt, og til en lille pige kan det da ikke blive rosa nok, du har brugt et yndig billede og pyntet meget skønt. knus morkaren.

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette runde kortet var nydelig og veldig flott det du har gjort inni kortet.
Lekkert pyntet og jeg fallt veldig for kronen på silkehjertet.

Klem,Kjersti

Jytte sa...

Åååhhh ... det er da bare så yndigt!!
Virkelig smukt pyntet og med mange, fine detaljer!


Jeg elsker lyserødt, så fortsæt du bare :)

Heidi sa...

Wow, så utrolig flott!Skikkelig gjennomført hele kortet med noen av de MANGE diesene som jeg vet du eier. Ha en god kveld!

Sonia sa...

Hi dear friend,Thanks for your lovely comment:)
I Missed you and your gorgeous creations:)
Big hug,
Sonia

Eva Helen sa...

Så søtt baby kort!Elsker den store runde diesen du har brukt!

Klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...